Subota – Večernja molitva – 12. NKG

Subota – Večernja molitva – 12. NKG

U noći posutoj zvijezdama,nebu se ne navire kraja
Oče moj, noćas Te molim, pogledaj nas iz raja..

Molim te, posvijetli Oče i moj put što vijuga.
što pun je stranputica i raskršća na nepreglednoj strani kruga..

Nek mir se spusti na zemlju ko zorom rosa na travu, da svako biće osjeti ljubav Tvoju, jedinu pravu.

Hvala Ti, Oče, što noćas i moj je dom pod Tvojim skutom.
Povedi i svu moju djecu, svako njegovim putom.

Neka mir Tvoj uđe u ljude i da bude tu kada se probude,
Neka žalosni osvanu u sreći,,,Laku vam noć, odosmo i mi leći..

Nek vam je laka i blagoslovljena i ova noć ….

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)

Oglasi