Srijeda – Večernja molitva – 14. NKG

Na kraju danaSrijeda – 14. NKG (C) – Večernja molitva

Jaki i Svemoćni Bože! Kako da Ti dovoljno zahvalim
za to što si me svojom dobrotom vodio kroz ovaj dan?
Dao si mi svagdašnji kruh i dalje si mi pomagao u
teškoćama dana. Neka Ti se dopadne moja slaba pohvala i moja siromašna zahvalnost. Nakon što je ovaj dan protekao, ne spominji se više mojih grijeha. Ostani uz mene sa svojim svjetlom, kada se hvata mrak. Kada si Ti uz mene, čega da se bojim? Pod Tvojim okriljem Isuse, želim usnuti utješena i u miru. Nastavi čitati

Oglasi

SRIJEDA – VEČERNJA (14. NKG)

SRIJEDA – VEČERNJA (14. NKG)
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Nebeski Bože presveti,
Ti slikaš svjetlom ognjenim,
Ti kitiš sjajem divotnim
Visina jasnih prostorja.

Ti pališ u dan četvrti
Sunačni kolut plameni,
Put mjesecu određuješ
I crtaš staze zvijezdama.

Od crne noći bijeli dan
Tom svjetlošću razmeđuješ,
Mjesecima označuješ
Kad počinju i svršuju. Nastavi čitati

SRIJEDA – SREDNJI ČAS (14. NKG)

srijeda-srednji-cas-ii-tjedan-psaltiraSRIJEDA – SREDNJI ČAS (14. NKG)
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

Srijeda – Misna čitanja – 14. NKG/B

Prvo čitanje: Post 41, 55-57; 42, 5-7a.17-24a
Stiže nas kazna zbog našega brata.

Čitanje Knjige Postanka
U one dane: Glad zavlada u zemlji egipatskoj, i puk zavapi faraonu za kruh; a faraon reče svim Egipćanima: »Idite k Josipu i što god vam rekne, činite!« Kad se glad proširi po svoj zemlji Josip rastvori skladišta, te je Egipćane opskrbljivao žitom, jer je glad postala žestoka u zemlji egipatskoj. Sav je svijet išao u Egipat k Josipu da kupuju žita, jer je strašna glad vladala po svem svijetu.
Među onima koji su išli nabavljati žito, jer i u zemlji kanaanskoj vladaše glad, bijahu i sinovi Izraelovi.
Josip je bio namjesnik u zemlji; on je dijelio žito svemu svijetu. Dođu tako i Josipova braća i poklone mu se licem do zemlje. Josip prepozna braću čim ih ugleda, ali se prema njima vladao kao stranac i oštro im govorio.
Potom ih baci u zatvor na tri dana.
Treći im dan reče Josip: »Izvršite to, i ostat ćete na životu, jer sam ja čovjek bogobojazan. Ako ste pošteni, neka jedan od vas ostane u zatvoru, a vi ostali idite i nosite žito svom izgladnjelom domu. Poslije toga dovedite mi svoga najmlađeg brata, tako da se obistine vaše riječi te da ne izginete.« Oni pristanu. Zatim je jedan drugom govorio: »Jao nama! Stiže nas kazna zbog našega brata; gledali smo njegovu muku dok nas je molio za milost, ali ga nismo uslišali. Stoga nas je ova nevolja snašla.« Ruben im odvrati: »Zar vam nisam govorio: Ne ogrešujte se o mladića! Ali vi niste slušali. Sad se traži račun za njegovu krv.« Nisu znali da ih Josip razumije, jer su se s njim razgovarali preko tumača. On se od njih udalji te zaplaka. Opet se vrati, i razgovaraše s njima.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

SRIJEDA – JUTARNJA (14. NKG)

SRIJEDA - Jutarnja II. tjedan PsaltiraSRIJEDA – JUTARNJA (14. NKG)
II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Kliči Bogu, sva zemljo, služite Gospodinu veselo.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama! Nastavi čitati

SRIJEDA – SLUŽBA ČITANJA (14. NKG)

SRIJEDA – SLUŽBA ČITANJA (14. NKG)

II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Kliči Bogu, sva zemljo, služite Gospodinu veselo.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem! Nastavi čitati