Subota – Večernja molitva – 14. NKG

Laku noćSubota– 14. NKG (C) – Večernja molitva

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Anđelu čuvaru mili svojom snagom me zakrili.
Prema Božjem obećanju, čuvaj mene noću danju.

Osobito pak me brani, da mi dušu grijeh ne rani.

A kad s ovog svijeta pođem, sretno da u nebo dođem.
Da se ondje s tobom mogu vijekom klanjat dragom Bogu!

Dragi prijatelji, čuvali Vas anđeli čuvari. Noć laka svima. 

Nastavi čitati

Oglasi

NEDJELJA – 1. VEČERNJA (15. NKG)-A

c48dasoslovNEDJELJA – I. VEČERNJA (15. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Već žarko sunce zalazi,
O Svjetlosti neprolazna,
Jedinstvo, Trojstvo blaženo,
U srca naša svjetlost lij!

Nastavi čitati

Sveti Bonaventura

Sveti Bonaventura
Sv. Bonaventura – franjevac, crkveni naučitelj, biskup

Crkva se danas sjeća svetoga Bonaventure, franjevca, biskupa, kardinala, crkvenog naučitelja. Za nj se veli da je bio drugi utemeljitelj Reda nakon svetoga Franje. Rodio se god 1218. ili 1221. u Bagnoregiu kraj Viterba u Italiji. Na krštenju je dobio ime Ivan. Kao dijete teško je obolio i, prema predaji, izliječio ga je sv. Franji na čudesan način. Navodno mu je on dao i ime: Bonaventura, O Buona Ventura – O sretnih li događaja! Nakon filozofskih studija u Parizu stupa s 25 godina u franjevački red. Učitelj mu je u teologiji bio franjevac iz Engleske Aleksandar Haleški. God. 1257. bio je izabran za generala Reda male braće i tu je službu obnašao do svoje smrti. Red je vodio mudro i razborito, izbjegavajući ekstreme, kročeći srednjim umjerenim putem. Nastavi čitati

SUBOTA – SREDNJI ČAS (14. NKG.)

subota-srednji-cas-ii-tjedan-psaltiraSUBOTA – SREDNJI ČAS (14. NKG)
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

SV. BONAVENTURA – JUTARNJA

 

Sveti BonaventuraPOZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, izvoru svake mudrosti (Aleluja).

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev
Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas,*
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje! Nastavi čitati

Subota – Jutarnja molitva – 14. NKG

IsusSubota – Jutarnja molitva – 14. NKG
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Dobrostivi Isuse! Ti mi poklanjaš još jedan novi dan da živim i radim kako najbolje znam.
Ali Ti želiš da u meni raste i unutarnji čovjek i da svojim životom i djelima svjedočim svoju vjeru.
Znam da mi to ne uspijeva uvijek i zato te molim, dopusti da ovaj dan ne propadne.
Budi mi zaštita od svake greške i pomozi mi u svakom dobru.
Čvrsto me veži uza se, da snage koje mi daješ ispravno koristim i da ispunim dobrotom i ljubavlju ovaj dan.
Daj, Gospodine, da danas uz Tvoje vodstvo, idemo svojim putem bez zapreka i svuda budemo u Tvojoj milosti. Amen.
❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen. ✞

Nastavi čitati

SV. BONAVENTURA – SLUŽBA ČITANJA

SV. BONAVENTURA – SLUŽBA ČITANJA

SUBOTA  (14. NKG)
II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. O da danas glas Gospodnji poslušamo i u njegov pokoj uđemo.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja. Nastavi čitati