Nedjelja – Večernja molitva – 15. NKG

Laku noćNedjelja – Večernja molitva – 15. NKG

Uvijek postoji netko tko nas čeka na kraju puta,
na kraju dana
na kraju svega… uvijek…
Uvijek postoji netko tko nas voli baš takve kakvi jesmo,
tko nas baš takve prima,
kome smo baš takvi dragi

Nastavi čitati

Oglasi

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (15. NKG)

ČistilišteR. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O dobri Stvorče svjetlosti,
Što daješ svjetlo svagdanje,
Što stvarat svijet započinješ
Stvorenjem svjetla prvoga.

I danom zoveš časove
Što vežu jutro s večerom:
Već pada tama večernja,
Čuj molbe naše, čuj nam plač!

Ne pusti da nam porok ljut
U duši život uduši,
Da tebe s uma smetnuvši
U grijehe ona utone.

Na molitvu je potiči,
Daj život joj zadobiti;
Daj bježati od prijestupa
I okajat bezakonja.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

PSALMODIJA

Ps 110(109), 1−5.7. Mesija − kralj, svećenik, pobjednik.

On treba da kraljuje, dok ne podloži sve neprijatelje pod noge svoje (1 Kor 15, 25).

Ant. 1. Reče Gospodin Gospodinu mojemu: Sjedi mi zdesna, aleluja.

Reče Gospodin Gospodinu mojemu: *
»Sjedi mi zdesna
dok ne položim dušmane tvoje *
za podnožje tvojim nogama!

Žezlo tvoje moći protegnut će
Gospodin sa Siona: *
vladaj posred svojih neprijatelja!
Spreman je tvoj narod u svetim odorama *
za dan tvog junaštva:
kao rosa iz krila zorina *
uza te su mladi ratnici.«

Zakleo se Gospodin i neće se pokajati: †
»Zauvijek ti si svećenik *
po redu Melkisedekovu!«

Gospodin ti je zdesna, *
on će oboriti kraljeve u dan gnjeva svojega.
Na putu će se napit iz potoka, *
visoko će dignuti glavu.

Ant. Reče Gospodin Gospodinu mojemu: Sjedi mi zdesna, aleluja.

Ps 111 (110). Pohvala Božjim djelima

Velika su i čudesna djela tvoja, Gospodine, Bože, Svevladaru! (Otk 15, 3).

Ant. 2. Čudesima svojim spomen postavi milosrdni Gospodin, aleluja.

Hvalit ću Gospodina svim srcem svojim *
u zboru pravednika, u zajednici njihovoj.
Silna su djela Gospodnja, *
nek razmišljaju o njima svi koji ih ljube.
Sjajno je i veličanstveno djelo njegovo, *
i pravda njegova ostaje dovijeka.
Čudesima svojim spomen postavi, *
milostiv je Gospodin i milosrdan.
Hranu dade štovateljima svojim, *
dovijeka se sjeća svoga Saveza.

Silna djela svoja objavi svom narodu, *
u posjed im dade zemlju pogana.
Djela ruku njegovih vjernost su i pravednost, *
stalne su sve naredbe njegove,
utvrđene za sva vremena, dovijeka, *
sazdane na istini i na pravdi.
On posla spasenje svom narodu, †
Savez svoj postavi zauvijek: *
sveto je i strašno ime njegovo!
Početak mudrosti strah Gospodnji! †
Mudro čine koji ga poštuju. *
Slava njegova ostaje dovijeka!

Ant. Čudesima svojim spomen postavi milosrdni Gospodin, aleluja.

Hvalospjev (usp. Otk 19, 1−7). Svadba Jaganjčeva

Ant. 3. Zakraljeva Gospodin, Bog naš, Svevladar.

Aleluja.
Spasenje i slava i moć Bogu našemu! *
Doista, istiniti su i pravedni sudovi njegovi! Aleluja.

Aleluja.
Hvalite Boga našega, sve sluge njegove! *
Svi koji se njega bojite, i mali i veliki. Aleluja.

Aleluja.
Jer zakraljeva Gospodin, Bog naš, Svevladar, *
Radujmo se i kličimo i slavu mu dajmo! Aleluja.

Aleluja.
Jer dođe svadba Jaganjčeva! *
Opremila se Zaručnica njegova! Aleluja.

Ant. Zakraljeva Gospodin, Bog naš, Svevladar.

KRATKO ČITANJE (1 Pt 1, 3-5.)

Blagoslovljen Bog i Otac Gospodina našega Isusa Krista koji nas po velikom milosrđu svojemu uskrsnućem Isusa Krista od mrtvih nanovo rodi za životnu nadu, za baštinu neraspadljivu, neokaljanu i neuvelu, pohranjenu na nebesima za vas, vas koje snaga Božja po vjeri čuva za spasenje, spremno da se objavi u posljednje vrijeme.

KRATKI OTPJEV

R. Blagoslovljen budi, Gospodine, * na svodu nebeskom. Blagoslovljen.
O. Hvaljen i slavljen dovijeka. * Na svodu nebeskom. Slava Ocu. Blagoslovljen.

EVANĐEOSKI HVALOSPJEV

Ant. Učitelju, koja je zapovijed najveća u Zakonu? Isus mu reče: Ljubi Gospodina, Boga svojega, svim srcem svojim, aleluja.

Veliča * duša moja Gospodina
i klikće duh moj *
u Bogu mome Spasitelju,
što pogleda na neznatnost službenice svoje: *
odsad će me, evo, svi naraštaji zvati blaženom.
Jer velika mi djela učini Svesilni, *
sveto je ime njegovo.
Od koljena do koljena dobrota je njegova *
nad onima što se njega boje.

Iskaza snagu mišice svoje, *
rasprši oholice umišljene.
Silne zbaci s prijestolja, *
a uzvisi neznatne.
Gladne napuni dobrima, *
a bogate otpusti prazne.

Prihvati Izraela, slugu svoga, *
kako obeća ocima našim:
spomenuti se dobrote svoje *
prema Abrahamu i potomstvu njegovu dovijeka.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen..

Ant. Učitelju, koja je zapovijed najveća u Zakonu? Isus mu reče: Ljubi Gospodina, Boga svojega, svim srcem svojim, aleluja.

PROŠNJE

Radosna se srca pomolimo Bogu, koji svijet, jednom stvoren, otkupljenjem obnovi i vazda ga svojom ljubavlju obasiplje, i pouzdano uskliknimo:

Obnavljaj, Gospodine, čudesna djela svoje ljubavi.

Hvalu ti iskazujemo, Gospodine, Bože naš, jer ti očituješ svoju moć u stvaranju svemira;
 ti svoju providnost pokazuješ u životu ljudi.
Po svom Sinu, navjestitelju mira i pobjedniku s drva križa,
oslobodi nas od očaja i straha.
Svima koji vole pravednost i u život je provode
daj da istinski surađuju na izgradnji svijeta u pravome miru.
Bliz budi potlačenima, oslobodi utamničene, utješi nesretnike,
kruha daj gladnima, ojačaj slabe i malodušne; na svima pokaži pobjedu križa.
Sina si svoga nakon smrti i ukopa čudesno uskrisio na slavu i život:
daj pokojnima s njime postići život u tebi.

Oče naš…

MOLITVA

Bože, ti zalutalima pokazuješ svjetlo istine da se na pravi put vrate. Daj svim kršćanima da odbace što je kršćanstva nedostojno, a traže što mu priliči. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i priveo nas u život vječni.
Amen.

NEDJELJA – JUTARNJA (15. NKG)

nedjelja-jutarnja-iii-tjedan-psaltiraNEDJELJA – JUTARNJA (15. NKG)

III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Dođite, kličimo Gospodinu; uzvikujmo Spasitelju svome, aleluja.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove. Nastavi čitati

Nedjelja – Jutarnja molitva – 15. NKG

Jutarnja molitva

” Ovo je dan posvećen Gospodinu Bogu našemu! Ne tugujte, ne plačite, jer svet je dan Gospodnji. Ne žalostite se: radost gospodnja je vaša jakost. (neh 8,9,10.)

Oče, molim te da radosno započnem ovaj dan u svjetlu tvoje ljubavi! Daj da ga shvatim kao tvoj dar! Pomozi mi da ga radosno živim u nadi!
Hvala ti, Oče, na ovom jutru. Molim te blagoslovi novi dan! Nek mi se srce uzdigne k tebi, da me hrabri snaga Kristova uskrsnuća, te u radosti nadvladam sve životne poteškoće. Amen.

 

“O Gospodine često ne razumijem ne shvaćam što mi je činiti kako postupiti u datom trenutku , obećam Ti bit ču bolja neću griješiti a ono ne prođe zadugo a već eto gramzim u grijeh . Želim biti bolja želim biti Tvoja . Jadna sam i bijedna , ja sam samo čovjek, a Ti Ljubavi Ti si BOG Moj um i razum nikada ne može dokučiti Tvoju velićinu i Tvoju svetu volju . Predajem se u Tvoje svete ruke , budi moj Ućitelj udi moj Otac , no poućime me Gospodine kakva trebam da budem . Pouči me Gospodine tvoj vjerni sluga sluša !” – Nevenka

NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (15. NKG)

NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (15. NKG)

Psalmi su od nedjelje III. tjedna

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Dođite, kličimo Gospodinu; uzvikujmo Spasitelju svome, aleluja.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja.

Četrdeset mi ljeta dodijavao naraštaj onaj, †
pa rekoh: Narod su nestalna srca, *
i ne proniču moje putove.
Tako se zakleh u svom gnjevu: *
Nikad neće ući u moj počinak!«

Ant. Dođite, kličimo Gospodinu; uzvikujmo Spasitelju svome, aleluja. Nastavi čitati