Četvrtak – Večernja molitva – 15. NKG

Četvrtak – Večernja molitva – 15. NKG (C)

Isuse moj, laku noć!

Udijeli nam, Gospodine, mirnu noć i dobar san,
da se možemo dobro odmoriti i sutra započeti
novi dan te prihvatiti svjesnije i savjesnije
tvoju svetu volju. A tvoj sveti blagoslov nek
nas prati. Amen.

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)

Oglasi

ČETVRTAK – VEČERNJA (15. NKG)

ČETVRTAK – VEČERNJA (15. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Bože, moći najviša,
Ti bića vodom rođena
Il’ njoj u krilu ostavljaš,
Il’ u visine uzdižeš.

Vodena u vir uranjaš,
A zračna k nebu uznosiš,
Da razna mjesta napune
Od iste loze potječu.

Pomozi svojim slugama,
Što tvoja krv ih oprala,
Da grijesima se uklone
I gorkoj smrti izmaknu.

O neka grijeh ne poništi,
Nit oholost uznese nas,
Duh potišten da ne klone,
Uznesen da ne surva se.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

Molitva svetom Iliji

Molitva svetom Iliji

Gospodine, ti si se proroku Iliji objavio u šutnji i samoći:
pomozi i nama da, slobodni od svega što nas priječi,
čujemo tvoj glas i da te uvijek tražimo i nalazimo, molimo te.

Gospodine, ti si Iliju proroka na putu prema Horebu ispunio snagom:
udijeli i nama da, ojačani Tijelom i Krvlju Kristovom,
stalno hrlimo tebi u susret, molimo te.

Gospodine, ti si se Iliji objavio u šapatu laganog lahora:
daj da u pažljivoj šutnji i spremnoj poučljivosti razumijemo
i najblaža nadahnuća Duha Svetoga, molimo te.

Gospodine, potaknut Ilijinom molitvom na gori Karmelu, dao si s neba spasonosnu kišu: ispuni i nas duhom molitve te svijetu izmolimo kišu tvojih darova, molimo te. Nastavi čitati

Dođite svi vi – Gospodine, komu ćemo otići?

Dođite svi vi – Gospodine, komu ćemo otići?
Mt 11, 28-30
Ono što čusmo jučer i ove današnje riječi stoje u uskome surječju. Jedna drugu do kraja osvjetljava. Isus je Sin koji objavljuje Oca, on je razdvojnica i razdjelnica među ljudima. Čovjek se može Isusu ukloniti, tražiti druge mudrace ili učitelje života, ali će u konačnici promašiti cilj. Isus govori o malenima, neznatnima, kojima je zasjala u srcu istina o Isusu. Ti su sposobni i kadri ići Isusovim putem. Isus je put i ujedno snaga za putovanje, on je i cilj, ali istodobno i odmor na putu do cilja te konačno smirenje u vječnosti. Nastavi čitati

ČETVRTAK – SREDNJI ČAS (15. NKG)

ČETVRTAK – SREDNJI ČAS (15. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

Sveti Ilija

Sveti Ilija prorok

Sveti Ilija je jedan od najvećih proroka Staroga Zavjeta. Koliko je bio velik i kao takav u narodu čašćen i cijenjen pokazuje i sam Isus na Gori Preobraženja kad su se ukazali s jedne strane njegove Mojsije a s druge Ilija.

Bogovidac, čudotvorac, branitelj vjere Božje, sv. Ilija bi rodom od plemena Aronova iz grada Tesvita, zbog čega je prozvat Tesvićanin. Kad se Ilija rodi, otac njegov Savah vide anđele Božje oko djeteta, kako ognjem dijete povijaju i plamen mu daju da jede. To bi predznamenje Ilijinog plamenog karaktera i njegove bogomdane sile ognjene. Svu mladost svoju proveo je u razmisljanju o Bogu i Nastavi čitati

ČETVRTAK – JUTARNJA (15. NKG)

ČETVRTAK – JUTARNJA (15. NKG)
III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, jer on je Bog naš.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja.

Četrdeset mi ljeta dodijavao naraštaj onaj, †
pa rekoh: Narod su nestalna srca, *
i ne proniču moje putove. *
Tako se zakleh u svom gnjevu: *
Nikad neće ući u moj počinak!«

Slava Ocu i Sinu * i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen. Nastavi čitati

Četvrtak – Misna čitanja – 15. NKG/a

Četvrtak – Misna čitanja – 15. NKG/a
📖: Izl 3,13-20; Ps 105,1.5.8-9.24-27; Mt 11,28-30

Prvo čitanje: Izl 3, 13-20
JA SAM KOJI JESAM. »JA JESAM« posla me k vama.

Čitanje Knjige Izlaska
U one dane: Pošto je Mojsije čuo glas Gospodnji iz grma, upita: »Ako dođem k Izraelcima pa im kažem: Bog otaca vaših poslao me k vama, i oni me zapitaju: Kako mu je ime? — što ću im odgovoriti?« Bog reče Mojsiju: »JA SAM KOJI JESAM!« Nastavi čitati

ČETVRTAK – SLUŽBA ČITANJA (15. NKG)

ČETVRTAK – SLUŽBA ČITANJA (15. NKG)

III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 24 (23). Svečani Gospodinov ulazak u Svetište

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, jer on je Bog naš.

Gospodnja je zemlja i sve na njoj, *
svijet i svi koji na njemu žive.
On ga na morima utemelji *
i na rijekama učvrsti.

Tko će uzići na Goru Gospodnju, *
tko će stajati na svetom mjestu njegovu?
Onaj u koga su ruke nedužne i srce čisto: †
duša mu se ne predaje ispraznosti, *
i ne kune se varavo.
On blagoslov prima od Gospodina *
i nagradu od Boga, Spasitelja svoga.
Takav je naraštaj onih koji traže njega, *
koji traže lice Boga Jakovljeva.

»Podignite vrata, nadvratnike svoje, †
dižite se, dveri vječne, *
da uniđe Kralj slave!«
»Tko je taj Kralj slave?« †
»Gospodin silan i junačan, *
Gospodin silan u boju!«

»Podignite, vrata, nadvratnike svoje, †
dižite se, dveri vječne, *
da uniđe Kralj slave!«
»Tko je taj Kralj slave?« †
»Gospodin nad Vojskama – *
on je Kralj slave!«

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Ant. Dođite, poklonimo se Gospodinu, jer on je Bog naš. Nastavi čitati