Nedjelja – Večernja molitva – 16. NKG

Nedjelja – Večernja molitva – 16. NKG 

❤ Dan je prošao,a noć je stigla i u krevet valja leći…
Za laku noć još samo par riječi ,Tebi Bože moram reći…
Ruke dižem,zahvaljujem,kraja nema mojoj sreći…
Daj mi san sladak sniti,s anđelima mojim biti…
Bol i tuga nek me mine da ne moram suze liti…
Sa izvora žive vode,daj Ti meni sada piti…
Kraj kreveta moga budi i u jutro opet me probudi.
Laku ti noć moj Isuse… ❤

Nastavi čitati

Oglasi

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (16. NKG)

 

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (16. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O dobri Stvorče svjetlosti,
Što daješ svjetlo svagdanje,
Što stvarat svijet započinješ
Stvorenjem svjetla prvoga.

I danom zoveš časove
Što vežu jutro s večerom:
Već pada tama večernja,
Čuj molbe naše, čuj nam plač!

Ne pusti da nam porok ljut
U duši život uduši,
Da tebe  s uma smetnuvši
U grijehe ona utone.

Na molitvu je potiči,
Daj život joj zadobiti;
Daj bježati od prijestupa
I okajat bezakonja.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (16. NKG)

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (16. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže. Nastavi čitati

Sveta Brigita Švedska

Sveta Brigita Švedska (1302-1373)
Brigita je rođena oko g. 1302. kao kćerka odlične švedske obitelji u Finstadu kod Upsale. Kad joj je bilo deset godina slušala je jednu propovijed o muci Isusovoj, koja je na nju silno djelovala i pod njezinim je dojmom, tako reći, ostala cijeloga života. Prvu noć nakon te propovijedi ukazao joj se raspeti Gospodin i pozvao je na trajno razmatranje svoje muke. Ona se tome pozivu odazvala, pogotovo kad je godinu dana kasnije izgubila dragu majku. Do svoje udaje već u 14. godini živjela je kroz tri godine kod svoje tetke, odijeljena od oca i svoje obitelji, što joj je bilo veoma teško. U takvom stanju sve više se sjedinjavala s Kristom, čovjekom boli, pa je iz toga upoznala povezanost između grijeha i poniženja u čovjeku s jedne te pomirenja i milosti u Kristu s druge strane. Nastavi čitati

NEDJELJA – JUTARNJA (16. NKG)

NEDJELJA – JUTARNJA (16. NKG)

IV. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu, aleluja.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove.

Uđite s hvalama na vrata njegova, †
u dvore njegove s hvalospjevom, *
hvalite ga, ime mu blagoslivljajte!

Jer dobar je Gospodin, †
dovijeka je ljubav njegova, *
od koljena do koljena vjernost njegova. Nastavi čitati

Nedjelja – Jutarnja molitva – 16. NKG

 

Nedjelja – Jutarnja molitva – 16. NKG 

Bože Sveti, natopi nas blagoslovom, kao što kiša napata suhu zemlju.

Blagoslovi moju prošlost, sadašnjost i budućnost
da vršim Tvoju volju.
Blagoslovi me i onda kad Te iznevjerim i griješim
i budi mi milostv.
Blagoslovi moje kušnje i križeve
da me još više približe k Tebi.
Blagoslovi sve one koji su mi teški
da ih ljubim od srca. Nastavi čitati

Nedjelja – Misna čitanja – 16. NKG/A

Nedjelja – Misna čitanja – 16. NKG (A)
📖: Mudr 12,13.16-19; Ps 86,5-6.9-10.15-16a; Rim 8,26-27; Mt 13,24-43

Prvo čitanje: Mudr 12, 13.16-19
Daješ pokajanje za grijehe.

Čitanje Knjige Mudrosti
Osim tebe, Bože, nema Boga koji se brine za sve da bi mu morao dokazati kako ne sudiš krivo. Jer moć je tvoja načelo pravice tvoje i jer svime vladaš, možeš i sve poštedjeti. Jakost svoju pokazuješ samo onda kad ljudi ne vjeruju u puninu tvoje moći i kažnjavaš drskost onih koji je spoznaše. Ti, silni gospodaru, sudiš blago i upravljaš nama s velikom pažnjom jer kad god hoćeš, moć ti je pri ruci. A takvim si djelima narod svoj poučio da pravednik ima biti čovječan; podario si sinovima svojim dobru nadu jer daješ pokajanje za grijehe.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (16. NKG)

NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (16. NKG)

IV. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu, aleluja.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove. Nastavi čitati