Petak – Večernja molitva – 16. NKG

Petak – Večernja molitva – 16. NKG

U tišini ove večeri dolazim k Tebi, Isuse.
Kako da ti dovoljno zahvalim za to što si  me svojom dobrotom vodio kroz ovaj dan?  Dao si mi kruh svagdanji i pomagao dalje  u teškoćama dana. Neka ti se dopadne moja  slaba pohvala i moja siromašna zahvalnost.
Nakon što je ovaj dan protekao, ne spominji  se više mojih grijeha. Ostani uz mene sa svojim  svjetlom kada se hvata mrak. Kada si Ti uz mene,  čega bih se tada trebala plašiti? Pod Tvojim  okriljem, Isuse, dopusti mi da usnem utješena  i u miru. Amen.

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi

PETAK – VEČERNJA (16. NKG)

PETAK – VEČERNJA (16. NKG)
IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Bože, moći najviša,
Ti bića vodom rođena
Il njoj u krilu ostavljaš,
Il u visine uzdižeš.

Vodena u vir uranjaš,
A zračna k nebu uznosiš,
Da razna mjesta napune
Od iste loze potječuć.

Pomozi svojim slugama,
Što tvoja krv ih oprala,
Da grijesima se uklone
I gorkoj smrti izmaknu.

O neka grijeh ne poništi,
Nit oholost uznese, nas,
Duh potišten da ne klone,
Uznesen da ne surva se. Nastavi čitati

PETAK – SREDNJI ČAS (16. NKG)

PETAK – SREDNJI ČAS (16. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože u pomoć mi priteci.
O. Gospodine pohiti da mi pomogneš

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

Sveti Nazarije i Celzo

Sveti Nazarije i Celzo, mučenici
Podatke o ovoj dvojici svetih milanskih mučenika zahvaljujemo Paulinu, životopiscu sv. Ambrozija, koji kao očevidac pripovijeda da je taj slavni milanski biskup nakon smrti cara Teodozija, tj. g. 395. pronašao mučenička tjelesa u dva groba izvan grada. Najprije bi pronađeno tijelo sv. Nazarija, nakvašeno krvlju, “a bila je tako svježa kao da je upravo taj dan bila prolivena. I glava istoga, što je od bezbožnih bila odsječena, čitava i netaknuta s kosom i bradom…” A odmah zatim sv. Ambrozije po nekom nadahnuću u susjednom grobu otkri i tijelo svetog mučenika Celza. Nastavi čitati

Petak – Jutarnja molitva – 16. NKG

Petak– Jutarnja molitva – 16. NKG 

Nikada nemojte svojim ponašanjem i djelima druge namjerno povrijediti i rasplakati. Budite osoba koja će drugima vratiti osmjeh na lice, osoba koja će ih hrabriti i tješiti. Molite Gospodina za dar ljubavi i mudrosti, da budete oruđe u Njegovim rukama, da budete svijetlo Njegovo što svijetli za druge.

U svakom danu postoje čarobni trenuci  koji nam ULJEPŠAJU život !

Nastavi čitati

Petak – Misna čitanja – 16. NKG/a

Petak – Misna čitanja – 16. NKG/a
📖: Izl 20, 1-17; Ps 19, 8-11;Mt 13, 18-23

Prvo čitanje: Izl 20, 1-17
Zakon bijaše dan po Mojsiju (Iv, l, 17)

Čitanje Knjige Izlaska
U one dane: Gospodin proglasi ove riječi:
»Ja sam Gospodin Bog tvoj, koji sam te izveo iz zemlje egipatske, iz kuće ropstva.
Nemoj imati drugih bogova osim mene.
Ne pravi sebi urezana lika niti kakve slike onoga što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi. Jer ja, Gospodin, Bog tvoj, Bog sam ljubomoran, koji kažnjava grijeh otaca — onih koji me mrze — na djeci do trećega i četvrtoga koljena, a iskazujem ljubav tisućama koji me ljube i vrše moje zapovijedi.
Ne uzimaj uzalud imena Gospodina, Boga svoga, jer Gospodin ne oprašta onome koji uzalud izgovara ime njegovo.
Sjeti se da svetkuješ dan subotni. Šest dana radi i obavljaj sav svoj posao. A sedmoga je dana subota — počinak posvećen Gospodinu, Bogu tvome. Tada nikakva posla nemoj raditi: ni ti, ni sin tvoj, ni kći tvoja, ni sluga tvoj, ni sluškinja tvoja, ni živina tvoja, niti stranac koji se nađe unutar tvojih vrata. Ta i Gospodin je šest dana stvarao nebesa, zemlju i more i sve što je u njima, a sedmoga je dana počinuo. Stoga je Gospodin blagoslovio i posvetio dan subotni.
Poštuj oca svoga i majku svoju, da dugo živiš na zemlji koju ti daje Gospodin, Bog tvoj.
Ne ubij!
Ne učini preljuba!
Ne ukradi!
Ne svjedoči lažno na bližnjega svoga!
Ne poželi kuće bližnjega svoga! Ne poželi žene bližnjega svoga; ni sluge njegova, ni sluškinje njegove, ni vola njegova, ni magarca njegova, niti išta što pripada bližnjemu tvome!«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

PETAK – SLUŽBA ČITANJA (16. NKG)

PETAK – SLUŽBA ČITANJA (16. NKG)

Psalmi  od petka IV. tjedna

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Dobar je Gospodin, blagoslivljajte ime njegovo.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove.

Uđite s hvalama na vrata njegova, †
u dvore njegove s hvalospjevom, *
hvalite ga, ime mu blagoslivljajte!

Jer dobar je Gospodin, †
dovijeka je ljubav njegova, *
od koljena do koljena vjernost njegova.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.
Amen. Nastavi čitati