SRIJEDA – SREDNJI ČAS (17. NKG)

SRIJEDA -SREDNJI ČAS I. tjedan PsaltiraSRIJEDA – SREDNJI ČAS (17. NKG)

I. tjedan Psaltira


R.
Bože u pomoć mi priteci.
O. Gospodine pohiti da mi pomogneš

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen.

ili

Red stalan dneva držeći
Svim srcem sada molimo
O trećem času današnjem
Na slavu Trojstva blaženog.

Da stanom Duha Presvetog,
Kog apostoli nekada
U ovo doba primiše,
Mi sad i uvijek budemo.

Jer tog se reda držeći
Nebeskog Tvorac Kraljevstva
Sve sjajem je ukrasio
Za nagradu nam vječitu.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

Šesti čas

HIMAN

O Bože silan, istinit,
Što vladaš redom svemirskim,
Što jutro puniš blistanjem
A podne ognjem plamenim.

Ugasi plamen razdora,
Utišaj vatru požudâ,
Pokloni zdravlje tjelesno
I pravi pokoj srdaca!

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

ili

Gle, šesti čas je došao:
Na molitvu nas poziva
Da žarkim duhom prožeti
Nebeskog tvorca slavimo.

Jer sad se svima vjernima
Po snazi križa presvetog
I žrtvom svetog Jaganjca
Spas, slava višnja dariva.

Od njenog sjaja blistavog
I samo podne mračno je.
Svim srcem stoga primimo
Dar silne Božje svjetlosti.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

Deveti čas

HIMAN

O Stvorče, štono držiš sve,
U sebi što se ne mijenjaš,
A vrijeme trena svakoga
Sunčanim hodom obnavljaš:

Daj svjetlosti nam uvečer
Da život nam ne propada,
Već sretnu smrt nam nagradi
Nebeska slava vječita.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen.

ili

Dob dana srednja uminu
Po volji svetoj Gospodnjoj,
Sad uskliknimo pobožno
Jedinstvu, Trojstvu presvetom!

U srcu čistom nosimo
Otajstvo Božje blaženo
Što Petar nam ga predade
Ko znak i zalog spasenja.

Iz duše, braćo, pjevajmo
Ko apostoli nekada
Da mladice još nejake
Porastu snagom Kristovom.

Sva slava Ocu vječnomu
I jedinomu Sinu mu
Sa Tješiteljem Presvetim
U vjekovječne vjekove. Amen.

PSALMODIJA

Ps 119 (118), 9−16. II. (Bet)

Ljubav je Božja ovo: zapovijedi njegove čuvati (1 Iv 5, 3).

Ant. 1. Blagoslovljen si, Gospodine, nauči me pravilima svojim.

Kako će mladić čistim sačuvati put svoj? *
Čuvajući riječi tvoje.
Svim srcem svojim tebe tražim; *
ne daj da zastranim od zapovijedi tvojih.
U srce pohranih riječ tvoju *
da protiv tebe ne sagriješim.
Blagoslovljen si Gospodine, *
nauči me svojim pravilima.
Usnama svojim navješćujem *
sudove usta tvojih.
Putu se propisa tvojih radujem *
više no svemu bogatstvu.
Razmišljat ću o naredbama tvojim *
i putove ću tvoje razmatrat.
Uživat ću u pravilima tvojim, *
riječi tvojih neću zaboravit.

Ant. Blagoslovljen si, Gospodine, nauči me pravilima svojim.

Psalam 17 (16). Vapaj nevina čovjeka

U dane svoga zemaljskog života prikazivao je molitve i prošnje…i bî uslišan (Heb 5, 7)

I.

Ant. 2. Korake mi, Gospodine, upravi na staze tvoje.

Čuj, Gospodine pravedni, †
i vapaj mi poslušaj, *
usliši molitvu iz usta iskrenih!
Od tebe nek mi dođe presuda, *
tvoje oči vide što je pravo.
Istraži mi srce, pohodi noću, †
ognjem me iskušaj, *
al u meni nećeš nać bezakonja.
Ne zgriješiše usta moja †
kao što griješe ljudi: *
po riječima usta tvojih čuvah putove Zakona.
Korak mi čvrsto prionu za tvoje staze, *
ne zasta mi noga na putima tvojim.
Zazivam te, Bože, ti ćeš me uslišit: *
prikloni mi uho i čuj riječi moje.
Proslavi na meni dobrotu svoju, †
ti koji od dušmana izbavljaš *
one što se utječu desnici tvojoj.
Čuvaj me ko zjenicu oka, †
sakrij me u sjenu krila svojih *
od zlotvora što na me nasrću.

Ant. Korake mi, Gospodine, upravi na staze tvoje.

II.

Ant. 3. Ustani, Gospodine, izbavi dušu moju.

Dušmani me bijesni opkoljuju, †
bešćutno srce zatvaraju *
i ustima zbore naduto.
Koraci njini sad me okružuju, *
smjeraju da me na zemlju obore;
slični lavu što hlepi za plijenom *
i laviću što vreba u potaji.
Ustani, Gospodine, presretni ga i obori, †
od grešnika mi život mačem spasi, *
a rukom od ljudi, Gospodine:
od ljudi kojih je dio ovaj život, *
kojima želudac puniš dobrima;
kojih su sinovi siti, *
a djeci daju što im pretekne.
A ja ću u pravdi gledati lice tvoje, *
i kad se probudim, naužiti se pojave tvoje.

Ant. Ustani, Gospodine, izbavi dušu moju.
TREĆI ČAS

Kratko Čitanje (1 Pt1, 13−14)

Opašite bokove pameti svoje, trijezni budite i savršeno se pouzdajte u milost koju vam donosi objavljenje Isusa Krista. Kao poslušna djeca ne supriličujte se prijašnjim požudama iz doba neznanja.

R. Pokaži mi, Gospodine, svoje putove.
O. Nauči me svojim stazama.
Molitva

Gospodine, sveti Oče, ti si vjeran Bog. Poslao si obećanog Duha da u jedno sabere ljude grijehom raspršene. Daj da i mi u svijetu promičemo jedinstvo i mir. Po Kristu.

ŠESTI ČAS

Kratko Čitanje (1 Pt1, 15−16)

Kao što je svet onaj koji vas pozva, i vi budite sveti u svem življenju. Ta pisano je: Budite sveti jer sam ja svet.

R. Svećenici tvoji nek se obuku u pravednost.
O. Pobožnici tvoji nek radosno kliču.

Molitva
Dobri Oče, tvojom dobrotom smijemo o podne odahnuti. Svrni svoj pogled na posao koji započesmo, iscijeli sve što loše učinismo i daj nam posao sretno privesti kraju. Po Kristu.

DEVETI ČAS

Kratko Čitanje (Jak 4, 7−8a. 10)

Podložite se Bogu! Oduprite se đavlu i pobjeći će od vas! Približite se Bogu i on će se približiti vama! Ponizite se pred Gospodinom i on će vas uzvisiti!

R. Oko je Gospodnje nad onima koji ga se boje.
O. I nad onima koji se uzdaju u milost njegovu.

Molitva

Gospodine Isuse Kriste, ti si raširio ruke na križu da spasiš ljude. Daj da ti naši čini budu mili te u svijetu očituju djelo tvog otkupljenja. Koji živiš.
ZAKLJUČAK

R. Blagoslivljajmo Gospodina.
O. Bogu hvala.

Oglasi