Subota – Večernja molitva – 17. NKG

Večernja molitvaSubota – Večernja molitva – 17. NKG

Sačuvaj me Isuse od svakog zla,brani me jer nemogu sam… ♥
Budi uz mene i ove noći,vjerujem da ćeš doći… ♥

Mirnu i blagoslovljenu noć žele vam vaši administratori …

“Prošao je, po Božjoj dobroti, jedan dan tvoga života. Jesi li ga dobro iskoristio? Pomoli se.

Zahvaljujemo ti, svemoući Bože, za sva dobročinstva tvoja, koji živiš i kraljuješ u sve vijeke vjekova. Amen.

Zrake dana već se gase:
Stvoritelju, čuj nam glase:
milostivo, Bože mili,
pogledaj nas i zakrili.

Neka bježe ružne slike,
grešne sanje svevolike,
zlome duhu ne daj moći,
očuvaj nas u čistoći.

Razmisli što si danas sagriješio, i reci:

Kajem se od sveg srca što uvrijedih Boga,
najveće i najmilije dobro.
Mrzim na sve svoje grijehe i čvrsto odlučujem da ću se popraviti i da neću više griješiti.
Isuse, milosrđe!

Anđele čuvaru mili,
svojojm snagom ne zakrili.
Prema Božjem obećanju
čuvaj mene noću, danju.
Osobito pak me brani
da mi dušu grijeh ne rani.
A kad s ovog svijeta pođem,
sretno da u nebo dođem,
da se ondje s tobom mogu
vijekom klanjat dragom Bogu.

Pomolimo se.
Pohodi, molim te, Gospodine, ovo prebivalište i daleko od njega
odagnaj sve neprijateljske zasjede. Tvoji sveti anđeli stanovali u njemu i u miru nas čuvali, a blagoslov tvoj bio uvijek na nama.
Po Kristu Gospodinu nađem. Amen.
U ruke tvoje, Gospodine, predajem duh svoj.”

PREOBRAŽENJE GOSPODINOVO – 1. VEČERNJA

PREOBRAŽENJE GOSPODINOVO – 1. VEČERNJA

HIMAN

Ti Kriste, Svjetlo od Svjetla,
Otkupitelju svijeta sveg,
Mi zahvalno ti pjevamo,
Milostivo nas uslišaj!

Ko sunce lice tvoje sja,
Ko snijeg ti blista odjeća,
Svjedoci vjerodostojni
Na Svetoj gori prate te.

Tu učenici tvoji te
U novom svjetlu gledaju
I svjetlom Duha taknuti
Za Sina Božjeg vjeruju.

Glas Očev tu proglasje:
“Gle Sina moga, Ljubljenog!”
I mi ti danas kličemo:
“O zdravo budi, Kralju naš!”

Božanska ljubav skloni te
Da tijelom se zaodjeneš:
Udostoj se ubrojit nas
U svete svoje udove.

Mi svi ti hvalu pjevamo,
O Sine Očev ljubljeni!
Sjaj Oca s Duhom Presvetim
Svem svijetu te objavljuje. Amen. Nastavi čitati

SVJETLO OD SVJETLA URONJEN U SVJETLO

Lk 9,28b-36GOSOPODINOVO PREOBRAŽENJE
ISUS – SVJETLO OD SVJETLA URONJEN U SVJETLO –

Lk 9,28b-36
Za cijelog Isusova života njegova je osoba bila obavijena velom tajne i tajanstvenosti. Nije bio do kraja jasan ni svojoj majci s kojom je proveo najviše vremena, zagonetan je ostao do kraja svojim susjedima, koji su se, nakon njegovih čudesa, u čudu pitali, ta nije li taj Isus sin tesarov, i odakle mu te sile da čini takva znamenja u narodu. Jednako je bio upitan svojim učenicima koji su se uvijek iznova pitali u čudu glede Isusove osobe. Nikad im do kraja nije bilo jasno što se iza te pojave krije, koje su tu sile na djelu. Nastavi čitati

SUBOTA – SREDNJI ČAS (17. NKG)

SUBOTA – SREDNJI ČAS (17. NKG)

I. tjedan Psaltira

POČETAK

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

Gospa Snježna

Gospa Snježna

Gospa Snježna

Obljetnica posvete slavne rimske bazilike svete Marije Velike (Santa Maria Maggiore) u narodu se slavi kao Gospa Snježna. Ovaj naziv, Sancta Maria ad nives, potječe iz legende po kojoj je usred ljeta, 5. kolovoza, u Rimu pao snijeg. Po toj legendi Bogorodica se ukazala u noći 3. kolovoza 352. tadašnjem papi Liberiju, rimskom patriciju Ivanu i njegovoj supruzi naređujući im da izgrade crkvu na mjestu označenom snijegom, koji će padati sljedeće noći. Na Eskvilinu, jednom od sedam rimskih brežuljaka, papa Liberije obilježio je granice u kojima je kasnije podigao veličanstvenu baziliku. Ona je po njemu nazvana i liberijanskom bazilikom. Nju je kasnije preuredio papa sveti Siksto III. i posvetio ju Presvetoj Bogorodici na spomen Efeškoga sabora, održanog 431, na kojem je proglašena dogma o Marijinom bogomajčinstvu. Crkva je prozvana bazilikom svete Marije Velike jer je to najznačajnija bazilika na kršćanskom Zapadu, posvećena Majci Božjoj. Građena je u starokršćanskom stilu s monumentalnim stupovima i velebnim mozaicima. Nastavi čitati

SUBOTA – JUTARNJA (17. NKG)

SUBOTA – JUTARNJA (17. NKG)
I. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Gospodnja je zemlja i sve na njoj; dođite, poklonimo se njemu.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove.

Uđite s hvalama na vrata njegova, †
u dvore njegove s hvalospjevom, *
hvalite ga, ime mu blagoslivljajte!

Jer dobar je Gospodin, †
dovijeka je ljubav njegova, *
od koljena do koljena vjernost njegova.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Gospodnja je zemlja i sve na njoj; dođite, poklonimo se njemu. Nastavi čitati

Subota – Jutarnja molitva – 17. NKG

Tražio sam snagu...Subota – Jutarnja molitva – 17. NKG

 ✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Tražio sam snagu…
I Bog mi je dao poteškoće koje su me osnažile.
Tražio sam mudrost…
I Bog mi je dao probleme koje je trebalo riješiti.
Tražio sam bogatstvo…
I Bog mi je dao um i tijelo da mogu raditi.
Tražio sam hrabrost…
I Bog mi je dao prepreke koje je trebalo savladati.
Tražio sam ljubav… Nastavi čitati

Subota – Misna čitanja – 17. NKG/a

Subota – Misna čitanja – 17. NKG/a
📖: Lev 25,1.8-17; Ps 67,2-3.5.7-8; Mt 14,1-12

Prvo čitanje: Lev 25, 1.8-17

 Jubilejske, oprosne godine neka se svatko vrati na svoju očevinu.

 Čitanje Knjige Levitskoga zakonika

Gospodin reče Mojsiju na Sinajskom brdu: »Nabroj sedam subotnih godina, sedam puta sedam godina. Sedam subotnih godina iznosit će ti četrdeset devet godina. A onda zaori u trublju! U sedmome mjesecu, desetoga dana toga mjeseca, na Dan pomirenja, zatrubite u trublju širom svoje zemlje. Tu pedesetu godinu proglasite svetom! Zemljom proglasite oslobođenje svim njezinim stanovnicima. To neka vam bude jubilej, oprosna godina. Neka se svatko vaš vrati na svoju očevinu; neka se svatko vrati k svome rodu! Ta pedesetgodišnjica neka vam je jubilejska godina: nemojte sijati, nemojte žeti što samo od sebe uzraste niti berite grožđa s neobrezane loze. Jer jubilej vam mora biti svet! Hranite se onim što njiva donese od sebe.«

»Te Jubilejske godine neka se svatko vrati na svoju očevinu. Zato, kad prodajete imanje svome sunarodnjaku ili kupujete od svoga sunarodnjaka, nemojte nanositi štete svome bratu! Od svoga sunarodnjaka kupuj, odbivši samo broj godina poslije jubileja, a on neka ti proda prema broju proizvodnih godina. Što više godina, više i cijenu povisi; što manje godina, neka je i cijena manja. Jer, ono što ti on prodaje jest broj ljetina. Neka nitko od vas ne nanosi štete svome sunarodnjaku, nego se boj Boga svoga! Jer ja sam Gospodin, Bog vaš.«

Riječ Gospodnja.

Nastavi čitati

SUBOTA – SLUŽBA ČITANJA (17. NKG)

SUBOTA – SLUŽBA ČITANJA (17. NKG)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 24 (23). Svečani Gospodinov ulazak u Svetište

Ant. Gospodnja je zemlja i sve na njoj; dođite, poklonimo se njemu.

Gospodnja je zemlja i sve na njoj, *
svijet i svi koji na njemu žive.
On ga na morima utemelji *
i na rijekama učvrsti. Nastavi čitati