Nedjelja – Večernja molitva – 18. NKG

Večernja molitvaNedjelja – Večernja molitva – 18. NKG

Bože, u pomoć mi priteci.
Gospodine, pohiti da mi pomogneš.
Slava Ocu, Sinu i Duhu Svetom
Kako bijaše na početku …

Želim Ti Gospodine, reći večeras dvije riječi: hvala i oprosti. Hvala za ovaj dan. Hvala, jer toliko sam toga danas imao što nisam kupio. Oprosti na onome što sam propustio. Zato ovaj dan, Gospodine, stavljam natrag u Tvoje ruke jer si mi ga Ti dao. Pa Ti si, Gospodine, izvor i uvir svih vremena. U tebe se uzdam.
Kad se tamne sjene nadviju nad svijetom, kad me zahvati strah pred životom, Ti rasvjetljuješ tamu.
Je li mi danas uspjelo ono što sam planirao? A tko može nabrojiti sve što sam propustio? Ti preuzmi moj dug!
Koliko bi bilo bolje da neke riječi nisam izrekao? Kad li sam zahvaljivao, a kako sam se često samo žalio? Pa Ti znaš kakav sam!
Molimo za oproštenje grijeha i pogrešaka.

Oprosti nam, Gospodine, našu krivnju! Priznajemo da smo zakazali, nemoj nas prepustiti moći grijeha. Oslobodi nas od zla. Kajemo se što smo Te uvrijedili. Tebi smo zgriješili i učinili što je zlo pred Tobom. Molimo Te sada snage da to nadvladamo. Ti vidiš sve što činimo, daj nam pomoć koju od Tebe očekujemo. I budući da ništa ne ostaje skriveno pred Tobom u našoj savjesti, stvori u nama čisto srce. Ti budi u našem srcu, a ne samo Tvoje ime na našim usnama.

(Iz stare liturgije)

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)

Oglasi