Ponedjeljak – Večernja molitva – 18. NKG

83b01cf5367d54dedf7ce1a8b1f939c7Ponedjeljak – Večernja molitva – 18. NKG

“Kako bi ti lijepo bilo da kad legneš osjetiš da si u naručju Božjem, da ustaneš s osjećajem iste ljubavi. Tada bi ti svaki dan bio nov, drukčiji i lijep. Tada ne bi nikad ‘ustao na lijevu nogu’, nego bi ustajao s ljubavlju Božjom.” ❤
fra Zvjezdan Linić
Nastavi čitati

Oglasi

PONEDJELJAK – SLUŽBA ČITANJA (18. NKG)

PONEDJELJAK – SLUŽBA ČITANJA (18. NKG)

Psalmi od ponedjeljka II. tjedna

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ant. Kličimo Gospodinu i pjesmama mu pjevajmo.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Zemlja plodom urodila! *
Bog nas blagoslovio, Bog naš!
Bog nas blagoslovio! *
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Kličimo Gospodinu i pjesmama mu pjevajmo. Nastavi čitati

18. NKG – PONEDJELJAK – VEČERNJA

XVIII. TJEDAN KROZ GODINU |PONEDJELJAK
18. NKG | Svagdan
VEČERNJA
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče neba bezmjerni,
Što svijet od smetnje štiteći
Od voda vode rastavljaš,
Ko među svod im postavljaš.

Ti stalna daješ sjedišta
Nebeskim, zemnim vodama,
Da vlaga žegu ublaži
I žega zemlje ne cijepa.

U duše naše, Bože blag,
Ti trajnu milost ulijevaj,
Da novom varkom u zlo nas
Ne surva stari pakosnik.

Prosvijetli vjerom razum naš,
I sjaj nam njezin očuvaj,
Da ona varke rasprši,
Nje nigda laž ne potamni.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

18. NKG – PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS

XVIII. TJEDAN KROZ GODINU | PONEDJELJAK
18. NKG  |Svagdan
SREDNJI ČAS
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj.  Amen. Nastavi čitati

Sveti Siksto II, papa i mučenik

Sveti Siksto II, papa i mučenikSveti Siksto II, papa i mučenik

Siksto je podrijetlom Grk. Za papu je izabran u kolovozu 257. g. On je veliki branitelj primata Rimske Crkve. Nastojao je riješiti nesporazume u svezi s ponovnim krštenjem ‘otpadnika’ koji se žele vratiti u Crkvu. Te nesuglasice su nastale u vremenu njegovih prethodnika, trojice papa: Kornelija, Lucija i Stjepana. Stav pape Siksta II. je da se ne smije ponoviti krštenje takvih kandidata. Svoj stav je predlagao Crkvi u Africi i Aziji. Želio je poboljšati odnos s njima. Imao je vrlo dobre odnose s biskupom sv. Ciprijanom iz Kartage. On je bio i čuvar samostalnosti Crkve u Africi. Njegov životopisac, imenom Pontius, piše za papu Siksta II. da je bio ‘dobar, miroljubiv i ugledan biskup’. Rimski car Valerijan pokazuje nesnošljivost prema kršćanima, započeo je osmo progonstvo kršćana od strane rimskih careva. Okomio se car na Crkvu u Africi, a prva žrtva bio je upravo sv. Ciprijan. Nastavi čitati

PONEDJELJAK – JUTARNJA (18. NKG)

PONEDJELJAK – JUTARNJA (18. NKG)

 II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Kličimo Gospodinu i pjesmama mu pjevajmo.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Zemlja plodom urodila! *
Bog nas blagoslovio, Bog naš!
Bog nas blagoslovio! *
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Kličimo Gospodinu i pjesmama mu pjevajmo. Nastavi čitati

Ponedjeljak – Jutarnja molitva – 18. NKG

Srijeda - Jutarnja molitva - 20. NKG (C)

Ponedjeljak – Jutarnja molitva – 18. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Dobro jutro Isuse hvala ti za novi dan, dobro jutro Bože moj hvala ti za divan san.Dobro jutro Marijo evo mene pred tebe, daj mi snage majko Božja slijedit sina, pravog Boga!
Dobar vam i blagoslovljen dan!

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

 

Ponedjeljak – Misna čitanja – 18. NKG/a

Ponedjeljak – Misna čitanja – 18. NKG/a
📖: Br 11,4b-15; Ps 81,12-17; Mt 14,13-21

Prvo čitanje: Br 11, 4b-15
Ja sam ne mogu nositi sav ovaj narod.

Čitanje Knjige Brojeva
U one dane: Izraelci se opet upuste u jadikovanje, govoreći: »Tko će nas nasititi mesom! Sjećamo se kako smo u Egiptu jeli badava ribe, krastavaca, dinje, poriluka, luka i češnjaka. Sad nam život vene; nema ničega, osim mane pred našim očima.«
Mana je bila kao zrno korijandera i nalik na bdelij. Narod išao naokolo, skupljao je, a onda tro kamenom na kamenoj ploči ili stupao u stupi. Kuhao ju u loncu i od nje pravio kolače. Okus joj bijaše kao okus kolača zgotovljena na ulju. Kad bi se noću spuštala rosa po taborištu, s njome bi se spustila i mana.

Mojsije je slušao kako jadikuje narod u svojim obiteljima, svatko na ulazu u svoj šator. Gnjev Gospodnji žestoko planu, i Mojsije se ražalosti.
Mojsije reče Gospodinu: »Zašto zlostavljaš slugu svoga? Zašto nisam našao milost u tvojim očima, kad si na me uprtio teret svega ovog naroda? Zar je od mene potekao sav ovaj narod? Zar sam ga ja rodio, kad veliš: Nosi ga u svome krilu, kao što dojilja nosi dojenče, u zemlju što sam je pod zakletvom obećao njihovim ocima! Odakle meni meso da ga dam svemu ovom puku koji plače oko mene govoreći: Daj nam meso da jedemo! Ja sam ne mogu nositi sav ovaj narod. Preteško je to za mene. Ako ćeš ovako sa mnom postupiti, radije me ubij, ako sam našao milost u tvojim očima da više ne gledam svoga jada.«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati