SV. KLARA ASIŠKA – VEČERNJA

SV. KLARA ASIŠKA – VEČERNJA

PETAK – (18. NKG) II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O vijenče djeva, Isuse,
Kog zače Majka blažena,
Što djevom rodi jedina,
Čuj naše prošnje milostiv.

Međ’ lijerovima stupaš ti
U kolu čistih djevica
Ko sav u slavi zaručnik,
Što zaručnice dariva.

Kud kreneš ti, i djevice
Ko pratnja tvoja polijeću,
Veličaju te idući
I slatke pjesme izvode.

Svim srcem mi te molimo,
Daj milost našim dušama,
Da nikada ih ne rani
Ni sjenka grijeha nečistog.

Sva slava, tebi, Isuse,
Kog rodi Djeva Marija,
I Ocu s Duhom preblagim
U vječne vijeke vjekova. Amen.

PSALMODIJA

Ps 116 (114). Pjesma zahvalnica.

Kroz mnoge nam je nevolje uči u kraljevstvo Božje (Dj 14, 21).

Ant. 1. Gospodine, život mi od smrti izbavi, noge od pada.

Ljubim Gospodina, jer čuje *
vapaj molitve moje:
uho svoje prignu k meni *
u dan u koji ga zazvah.

Užeta smrti sapeše me, †
stegoše me zamke Podzemlja, *
snašla me muka i tjeskoba.
Tada zazvah ime Gospodnje: *
»Gospodine, spasi život moj!«

Dobrostiv je Gospodin i pravedan, *
pun sućuti je Bog naš.
Gospodin čuva bezazlene: *
u nevolji bijah, on me izbavi.

Vrati se, dušo moja, u svoj pokoj, *
jer Gospodin je dobrotvor tvoj:
On mi život od smrti izbavi, *
oči moje od suza, noge od pada.
Hodit ću pred licem Gospodnjim *
u zemlji živih.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Gospodine, život mi od smrti izbavi, noge od pada.

Ps 121 (120). Čuvar naroda

I više nigda neće ni ogladnjeti ni ožednjeti; više ih nigda neće moriti ni sunce nit ikakva žega (Otk 7, 16).

Ant. 2. Pomoć je moja od Gospodina koji stvori nebo i zemlju.
K brdima oči svoje uzdižem: *
odakle će mi doći pomoć?
pomoć je moja od Gospodina *
koji stvori nebo i zemlju.

Tvojoj nozi on posrnuti ne da *
i neće zadrijemati on, Čuvar tvoj.
Ne, ne drijema i ne spava *
on, Čuvar Izraelov.

Gospodin je Čuvar tvoj, *
Gospodin je zasjen tvoj s desne tvoje!
neće ti sunce nauditi danju *
ni mjesec noću.

Čuvao te Gospodin od zla svakoga, *
Čuvao dušu tvoju!
Čuvao Gospodin tvoj izlazak i povratak *
odsada dovijeka.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Pomoć je moja od Gospodina koji stvori nebo i zemlju.

Hvalospjev (Otk 15, 3-4). Poklonstvena pjesan

Ant. 3. Pravedni su i istiniti putovi tvoji, kralju vjekova.

Velika su i čudesna djela tvoja, *
Gospodine, Bože, Svevladaru!
Pravedni su i istiniti putovi tvoji, *
kralju naroda!

Tko da te se ne boji, Gospodine, †
tko da ne slavi Ime tvoje! *
Ti si jedini svet!
I zato svi će narodi doći †
i klanjati se pred tobom, *
jer se očitovahu pravedna djela tvoja!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Ant. Pravedni su i istiniti putovi tvoji, kralju vjekova.

KRATKO ČITANJE (1 Kor 7, 32. 34)

Neoženjen se brine za Gospodnje, kako da ugodi Gospodinu. I žena neudana i djevica brine se za Gospodinje, da bude sveta i tijelom i duhom.

KRATKI OTPJEV

R. Djevice kralju dolaze * s veseljem i klicanjem. Djevice.
O. U kraljeve dvore ulaze * s veseljem i klicanjem. Slava Ocu. Djevice.

EVANĐEOSKI HVALOSPJEV

Ant. Dođi, zaručnice Kristova, primi vijenac koji ti je zauvijek pripravio Gospodin.

Izgovarajući početni redak znamenujemo se križem.

Veliča * duša moja Gospodina
i klikće duh moj *
u Bogu mome Spasitelju,
što pogleda na neznatnost službenice svoje: *
odsad će me, evo, svi naraštaji zvati blaženom.
Jer velika mi djela učini Svesilni, *
sveto je ime njegovo.
Od koljena do koljena dobrota je njegova *
nad onima što se njega boje.

Iskaza snagu mišice svoje, *
rasprši oholice umišljene.
Silne zbaci s prijestolja, *
a uzvisi neznatne.
Gladne napuni dobrima, *
a bogate otpusti prazne.

Prihvati Izraela, slugu svoga, *
kako obeća ocima našim:
spomenuti se dobrote svoje *
prema Abrahamu i potomstvu njegovu dovijeka.

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Dođi, zaručnice Kristova, primi vijenac koji ti je zauvijek pripravio Gospodin.

PROŠNJE

Proslavimo Krista koji je pohvalio one što izabiru djevičanstvo radi kraljevstva nebeskoga i s pouzdanjem mu se obratimo:

   Isuse, kralju djevica, usliši nas.

Kriste, ti si Crkvu učinio sebi čistom Zaručnicom:
−  učini da bude neokaljana i sveta.
Kriste, tebi svete djevice idu u susret sa zapaljenim svjetiljkama:
−  ne dopusti da ikada ponestane ulja vjernosti u svjetiljkama odanih ti službenica.
Gospodine, Crkva djevica vjeru je u tebe uvijek sačuvala čistom i cjelovitom:
−  daj svim kršćanima da sačuvaju čistu i cjelovitu vjeru.
Tvojom se dobrotom tvoj narod raduje o svetkovini djevice Klare:
−  daj da uvijek bude radostan i s njezina zagovora.
Ti si na svadbenu gozbu primio svete djevice:
−  daj pripusti u nebesku svadbenu dvoranu i naše drage pokojnike.

Oče naš…

MOLITVA

Bože, ti si svetu Klaru nadahnuo ljubavlju prema evanđeoskom siromaštvu. Daj nam po njezinu zagovoru nasljedovati siromašnoga Krista da u siromaštvu duha jednom gledamo tebe u savršenoj radosti nebeskoga kraljevstva. Po Gospodinu.

ZAKLJUČAK

Blagoslovio nas svemogući Bog, sačuvao nas od svakoga zla i priveo nas u život vječni.
Amen.

Oglasi