Nedjelja – Večernja molitva – 20. NKG

Nedjelja – Večernja molitva – 20. NKG

Oče, oprosti nam što smo zlorabili rad i zakone koje si nam dopustio otkriti, pa smo napravili oružje i sredstva uništavanja!Vrati mir onima koju u svom srcu nose potrebu za nasiljem i osvetom. Svojim svjetlom rasvijetli sve državnike, sve koji odlučuju o sudbini svijeta.
Marijo, Kraljice i Majko mira, izmoli mir svakom svom djetetu, obitelji i svijetu. Na tvoju riječ sada pred križem molim za mir. Amen.

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (20. NKG)

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (20. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O dobri Stvorče svjetlosti,
Što daješ svjetlo svagdanje,
Što stvarat svijet započinješ
Stvorenjem svjetla prvoga.

I danom zoveš časove
Što vežu jutro s večerom:
Već pada tama večernja,
Čuj molbe naše, čuj nam plač!

Ne pusti da nam porok ljut
U duši život uduši,
Da tebe  s uma smetnuvši
U grijehe ona utone.

Na molitvu je potiči,
Daj život joj zadobiti;
Daj bježati od prijestupa
I okajat bezakonja.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

Da li da pobjegnem?

Da li da pobjegnem?
Postavi si pitanje: “Da li da pobjegnem?” nakon što pročitaš pismo…
Zamisli da se to upravo tebi sada događa…
… Dvojica od glave do pete u crnom s automatskom puškom u ruci. Jutro je, u crkvi se održava misa. 2000 osoba iznenađeno gleda u dva pristigla gosta…
Jedan vikne: “Svi oni koji misle da vrijedi za Isusa Krista dobiti metak, neka ostanu sjediti.”
Zbor je odmah odjurio… Kidnuli su neki i od vodećih osoba… Otišla je i većina prisutnih….
Od 2000 vjernika ostalo je 20.
Pogledavši svećenika rekao je: “Dobro je, oče, oslobodio sam te od dvoličnih… … Možeš početi sa misom. Ugodan dan!” Jedan naoružani je pogledao oko sebe…
Dvojica nepoznatih su se okrenula i nestala. Ova poruka je preduboka da se ne bi zamislili…
Ljudi smiješno lagano odbacuju Boga… A potom Ga pitaju zašto je svijet takav….
Smiješno je koliko vjerujemo novinama… Dok sumnjamo u Bibliju…
Smiješno da bi svi htjeli u Raj… …bez da vjeruju, govore, ili djeluju prema učenju Biblije .
Smiješno je kako neko kaže “Vjerujem u Boga”… A hoda putem grijeha… (laže, psuje, ne bavi se Bogom, možda samo nedjeljom, gleda nemoralne filmove…). Nastavi čitati

Opet si rekao/la: “Svi su me razočarali!”

Svi su me razočarali

Opet si rekao/la: “Svi su me razočarali!”
Možda si šetao parkom tužan i sjedio na klupi sam, možda nekamo drugdje, ali bio si usamljen. Žalio si se govoreći: “Mene nitko ne voli!” A Isus je sjedio baš pokraj tebe i rekao: “Ja te volim, toliko da sam umro za tebe!”
Govorio si: “Svi su me napustili!” Isus je na to odgovorio: “Nikada te neću napustiti!”

Opet si rekao: “Svi su me razočarali!” Isus se nasmiješio i rekao na to: “Ja te nisam razočarao!”
Po tomu je taj predivni Kralj, tako ponizan, tako mio obrisao suze sa tvojega lica i zagrlio te sa tako puno prihvaćanja i ljubavi.
Ovoga trenutka On je također tu bez obzira kako se osjećao.
I ako si radostan, znaj da je On tu i On tako čezne da tu radost podijeliš s Njim i da se zajedno radujete, ti i On- tvoj najbolji prijatelj.

SINE DAVIDOV, ISUSE, SMILUJ SE!

SINE DAVIDOV, ISUSE, SMILUJ SE!
Mt 15, 21-28
Tko čita pozorno evanđelja, zamijetit će kako se u njima jedva govori o Bogu kao subjektu radnje. Jedva da Bog zahvaća neposredno u ljudsko djelovanje ili povijest ili pak u čovjekovu sudbinu. Namjesto Boga pred nama je trajno Isus Krist. On djeluje, on govori, on pati namjesto samoga Boga. Tako su stari oci mogli zaključiti da se u Isusu objavio sami Bog, da je Isus pravi Bog i pravi čovjek. Mogli bismo reći: U Isusu Kristu Bog se spustio s neba na zemlju, on se do kraja okrenuo čovjeku. U Isusu možemo dodirnuti Boga, pred njim se mogu obratiti Bogu kao Ocu. Pred njim mogu pitati i odgovarati kao pred samim Bogom. Na istoj razini. To je jedinstvenost, jedincatost i neponovljivost našega Boga. Nastavi čitati

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (20. NKG)

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (20. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

Sveti Bernard iz Clairvauxa

Sveti Bernard iz Clairvauxa (1090-1153)
Bernard je rođen oko godine 1090. u Fontaines-les-Dijon, seocu što je samo 2 kilometra udaljeno od Dijona u Francuskoj, kao sin burgundskog plemstva. Imao je petero braće i jednu sestru. Bernard je prvu školu polazio kod korskih kanonika u St. Vorlesu, kod Châtillona na Seini. Bilo je to učilište tada u velikoj cijeni, u kojem je Bernard mnogo naučio. Prvi Bernardov životopisac opisuje ga kao veoma osjetljiva i povučena dječaka koji je sklon sabranosti što dušu raspolaže za kontemplaciju. Dječak je već u to doba uz učenje napredovao u pobožnosti i kreposti. Na njemu se već tada nazrijevaju prvi znakovi budućega velikoga mistika, zaljubljenika u kontemplaciju. Nakon majčine smrti Bernard se jedno vrijeme osjećao kao izgubljen. Tada je bio izložen i kušnjama protiv čistoće. Takvo prilično teško i mučno stanje njegova života trajaše 4 godine. Kroz tu je kušnju dozrio pa se g. 1111. povukao u Châtillon, a za njim brzo pođoše sva braća i neki rođaci. U travnju 1112. s još tridesetoricom mladića koje bijaše pridobio – među njima bijahu i njegova četiri brata – stupio je u reformirani samostan Cîteaux. Latinski se taj samostan zove Cistercium, a otud i ime redovnika: cisterciti. Taj samostan bijaše kolijevka cistercitskog reda, a Bernard će ostati njegov najveći sin. Svojim će se sinovima kao redovnik pridružiti i otac im Tescelin. Nastavi čitati

NEDJELJA – JUTARNJA (20. NKG)

NEDJELJA – JUTARNJA (20. NKG)

IV. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu, aleluja.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove.

Uđite s hvalama na vrata njegova, †
u dvore njegove s hvalospjevom, *
hvalite ga, ime mu blagoslivljajte!

Jer dobar je Gospodin, †
dovijeka je ljubav njegova, *
od koljena do koljena vjernost njegova.

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu, aleluja. Nastavi čitati

Nedjelja – Jutarnja molitva – 20. NKG

Nedjelja – Jutarnja molitva – 20. NKG

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Bože moj,

Daj mi da prihvatim znance i neznance,
koje si odredio
da budu moji bližnji.
Istrgni me od ravnodušnosti,
a obdari željom
za suradnjom i ljubavlju.
Daruj mi strpljivost da ustrajem
gdje nitko drugi ne bi ustrajao.
Daj mi da imam vremena,
kad se svi drugi budu žurili.
Daj mi sluha za ljude,
koji su naoko posve obični.
Daj da ostanem vjeran,
iako me budu zapostavljali.
Daj da budem mjesto
gdje će svaki naći zaštitu.

Pomozi mi — biti bližnji.
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

 

Nedjelja – Misna čitanja – 20. NKG/A

Nedjelja – Misna čitanja – 20. NKG (A)
📖: Iz 56,1.6-7; Ps 67,2-3.5-6.8; Rim 11,13-15.29-32; Mt 15,21-28

Prvo čitanje: Iz 56, 1.6-7
Sinove tuđinske dovest ću na svoju svetu goru!

Čitanje Knjige proroka Izaije
Ovo govori Gospodin:
»Držite se prava i činite pravdu, jer će uskoro doći moj spas i objaviti se moja pravednost. A sinove tuđinske koji pristadoše uz Gospodina da mu služe i da ljube ime Gospodnje i da mu budu službenici, sve koji poštuju subotu i ne oskvrnjuju je i postojani su u savezu mojem, njih ću dovesti na svoju svetu goru i razveseliti u svojem domu molitve. Njihove žrtve paljenice i klanice bit će ugodne na mojem žrtveniku, jer će se dom moj zvati dom molitve za sve narode.«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati