0110 Sveta Mala Terezija – Večernja molitva

Sveta Mala Terezija – Večernja molitva

Terezijo mala, ja te lijepo molim, reci malom Isusu da ga puno volim. Umorna mi glavica, spavat valja poć
Oče, majko, laku noć. ♥♥

“Sjeti se da na zemlji želim tješiti Te
umjesto nezahvalnih grješnika.
Moja jedina Ljubavi, usliši moju molitvu.
Daj mi tisuću srdaca da te volim;
ali, i to bi još bilo premalo,
Isuse, Ljepoto najveća,
da te ljubim daruj mi samo svoje Božansko Srce.“ Nastavi čitati

Oglasi

26. NKG – NEDJELJA – 2. VEČERNJA

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (26. NKG)

II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

 

HIMAN

Tebe, Bože hvalimo,
Gospod naš si samo ti,
Sa svom zemljom častimo
Tebe, Oče, vječiti.
Anđeli u dvoru tvom
Klanjaju se pred tobom.

Kerubi te uzdižu,
Serafski te slavi zbor,
Moć ti priča beskrajnu
Nebom, zemljom svaki stvor;
Sav te silni diči svijet:
Svet si, Bože, svet, svet, svet!

Apostolâ, prorokâ,
Mučenikâ kliče red,
Crkva iz svih krajeva
Pjeva s njima upored:
Slava Trojstvu Presvetom,
Višnjem Bogu jedinom!

Kriste, Kralju proslavljen,
Očev Sine od vijeka,
A od Djeve porođen
Za spas grješnog čovjeka,
Uzev smrti žalac ljut
Ti nam probi u raj put.

U slavi si Očevoj,
I ko sudac ti ćeš doć,
Po milosti velikoj
Sad nam budi u pomoć;
Spasi duše, štono ih
Svetom krvlju otkupi.

Štiti nas, Gospodine,
Imenom ti mogućim,
Očuvaj nas nevine,
Zavladaj nam srcem svim,
Da ti puk neokaljan
Služi sveto svaki dan.

Pun dobrote, Bože blag,
Ti iznad nas vazda bdij,
Kletom grijehu ništi trag,
Milost svoju na nas lij,
Ufanje nam ispuni,
U nebu nas okruni. Amen. Nastavi čitati

Sveta Mala Terezija – Molitve

Sveta Mala Terezija – Molitve

Molitva za krepost vjere

Sveta Terezijo od Djeteta Isusa, tvoja vjera u Boga bila je tako velika da je postala temelj tvoga života i prebrodila sve oluje. Ti si živjela u jakoj vjeri da je Bog nazočan, da je posvuda, u svim događanjima i da je sve u Njemu. U naše vrijeme nestalo je te vjere koja pobjeđuje svijet. Vanjske i nutarnje tjeskobe zamračile su naš pogled i više ne vidimo Boga koji sve drži u svojim rukama. Sveta Terezijo, izmoli nam živu vjeru koja će se očitovati u cijelom našem životu, govoru i djelovanju. Neka Bog bude početak i cilj svega što činimo te da tako u čvrstoj vjeri budemo dorasli iskušenjima života. Amen.

Molitva za krepost nade

Terezijo, svetice velikog pouzdanja! Tvoja nepokolebljiva nada u vječni život nadahnula te je tako vedrim pouzdanjem da si u Bogu našla mir i radost, unatoč svega što te je bolno pogodilo. Uči nas da se kao djeca pouzdajemo u Gospodina i Njegovu Providnost u svim prilikama života. Ti si i u tami znala da nebeski Otac pozna tvoj put i da te On vodi. Pomozi nam da živo vjerujemo da je On i naš Otac koji će i nas voditi iz tame u svjetlo, iz kušnje u mir. Kada nam se čini da kušnje prelaze naše sile, pomozi nam da se uzdamo u Boga čija vjernost nikada ne zataji. Amen. Nastavi čitati

26. NKG – Nedjelja – Propovijedi (A)

Isus izgoni iz hrama. Njihovo pitanje je čijom vlašću to čini, a njegov odgovor je “Usporedba o ovoj dvojici sinova”…

Ova današnja scena se događa u vrijeme kada je Isus ušao svečano u Jeruzalem i počeo propovijedati u hramu. U hramu se nije moglo propovijedati bez dopuštenja glavnoga rabina i njegova polaganja ruku. I to će biti jedan od razloga zašto ga pitaju – čijom ovlasti i čijim dopuštenjem to čini. Shvatili su i previše dobro s kim imaju posla, ali sada ne znaju kako dalje, pa će im odgovoriti pitanjem o Ivanovu krštenju. Tajno su ga već glavari svećenički, pismoznanci i farizeji osudili i s tom pretpostavkom prekidaju njegovo propovijedanje da mu umanje važnost kod naroda, što bi olakšalo njihove namjere, a on im kazuje ovu usporedbu. No, usporedba je za njih i njihova, kao i danas moja i za mene. Traži odgovor od njih i od mene da ga damo Ocu i da mu kažemo koji sam od one dvojice sinova ili, pak, sam treći sin, a možda i još gori četvrti. Nastavi čitati

26. NKG – NEDJELJA – SREDNJI ČAS

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (26. NKG)
II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

Treći čas

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

26. NKG – NEDJELJA – JUTARNJA

NEDJELJA – JUTARNJA (26. NKG)
II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja.

Četrdeset mi ljeta dodijavao naraštaj onaj, †
pa rekoh: Narod su nestalna srca, *
i ne proniču moje putove.
Tako se zakleh u svom gnjevu: *
Nikad neće ući u moj počinak!«

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu. Nastavi čitati

0110 Sveta Mala Terezija – Jutarnja molitva

Sveta Mala Terezija – Jutarnja molitva

O moj Bože! Prikazujem Ti sva djela ovog dana u slavu Presvetog Srca Isusova. Želim posvetiti svaki otkucaj svog srca, svaku misao, svaki, pa i najmanji čin, ujedinjujući ih s Njegovim beskrajnim zaslugama; želim dati zadovoljštinu za svoje grijehe, ubacujući ih u peć Njegove milosrdne ljubavi. O moj Bože! Za sebe i sve one koji su mi dragi molim Te milost savršenog vršenja Tvoje volje, da iz ljubavi prema Tebi prihvaćamo sve radosti i žalosti ovog prolaznog života, tako da jednog dana budemo sjedinjeni s Tobom u raju, u vijeke vjekova. Amen. Nastavi čitati

26. NKG – Nedjelja – Misna čitanja(A)

Nedjelja – Misna čitanja – 26 NKG (A)
📖:Ez 18,25-28; Ps 25,4b-6.7b-9; Fil 2,1-11; Mt 21,28-32

Prvo čitanje: Ez 18, 25-28
Ako se bezbožnik odvrati od svoje bezbožnosti, živjet će i neće umrijeti.

Čitanje Knjige proroka Ezekiela
Ovo govori Gospodin:
»Vi velite: ‘Put Gospodnji nije pravedan!’ Čuj, dome Izraelov: Moj put da nije pravedan? Nisu li vaši putovi nepravedni? Ako li se pravednik odvrati od svoje pravednosti i stane činiti nepravdu, pa zbog toga umre, umrijet će zbog nepravde što je počini. A ako se bezbožnik odvrati od svoje bezbožnosti što je bijaše činio, pa stane vršiti moje pravo i pravicu, živjet će i neće umrijeti. Jer je uvidio i odvratio se od svojih nedjela što ih bijaše počinio, živjet će i neće umrijeti.«
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

26. NKG – Nedjelja – SLUŽBA ČITANJA

NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA (26. NKG)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja.

Četrdeset mi ljeta dodijavao naraštaj onaj, †
pa rekoh: Narod su nestalna srca, *
i ne proniču moje putove.
Tako se zakleh u svom gnjevu: *
Nikad neće ući u moj počinak!«

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu. Nastavi čitati