26. NKG – Utorak – Večernja molitva

Utorak – Večernja molitva – 26. NKG

Hvala Ti, dragi Isuse,
Što sam s Tobom
Cijeli dan mogao biti,
Što ljubav prema Tebi
Nisam morao kriti.
Laku noć, Isuse,
Do sljedećeg jutra,
Laku noć, Isuse,
Čuvaj me i sutra!

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Oglasi

26. NKG -Utorak – VEČERNJA

UTORAK – VEČERNJA (26. NKG)

II. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče zemlje, Gospode,
Ti površje razdjeljuješ,
Vodenu silu suzbijaš,
Iznad nje kopno uzdižeš.

I zemljom zelen prosipaš
I šarnog cvijeća nakite,
Da nosi rod u obilju
I daje hranu ugodnu.

Ti dušu suhu, ranjenu
Iscijeli rosom milosti,
Da pere grijehe suzama
I kroti žudnje buntovne.

Nek ona, tebi pokorna,
Sa napašću se ne igra,
U pravoj sreći uživa,
Od smrtnog bježi otrova.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

26. NKG – Utorak – Biblijska misao dana

ČIJI DUH NAMA VLADA?
Lk 9,51-56
Ovim odsječkom započinje u Luke drugi dio njegova Evanđelja. Isus je završio svoju misiju u Galileji, veliki je uspjeh izostao, nije bilo snažna odziva. Sad treba dovršiti u Jeruzalemu započeto, jer ne dolikuje da prorok umre izvan Jeruzalema. Isus je odlučan. Uzmemo li grčki original, ili pak latinski prijevod, pronaći ćemo izričaj ‘firmare’ (Jesus ‘faciem suam firmavit’). Birani izričaj kao da smjera i na Isusov izraz lica. Odlučnost, spremnost, stisnuti zube, napraviti grimasu. Ne odustati od namjere. Čovjeku sigurnost ne pruža grad na stijeni, nego čvrsto usmjerenje prema samome Bogu. Usmjerava Isus svoj pogled i svoje lice prema Jeruzalemu. Možemo samo predočiti kakava je odlučnost bila u Isusovu izričaju i crtama lica. Svi su židovski putovi i danas, a i oči, usmjereni prema Jerualemu, gradu snova i mesijanskih očekivanja. Nastavi čitati

UTORAK – SREDNJI ČAS (26. NKG)

utorak-ii-tjedan-psaltiraUTORAK – SREDNJI ČAS (26. NKG)

II. Tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

26. NKG – Utorak – JUTARNJA

UTORAK – JUTARNJA (26. NKG)

II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Dođite, poklonimo se Bogu, velikom Gospodaru.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Zemlja plodom urodila! *
Bog nas blagoslovio, Bog naš!
Bog nas blagoslovio! *
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!

Ant. Dođite, poklonimo se Bogu, velikom Gospodaru. Nastavi čitati

26. NKG – Utorak – Jutarnja molitva

Utorak – Jutarnja molitva – 26. NKG

Noćna tama evo prođe i
novi nam danak dođe!
Hvala,Tebi Bože mili
za ovaj danak bijeli!
Ti me Bože danas vodi
i od zla me oslobodi!
Pomoć mi daruj svoju ,
da izvršim volju tvoju.
Dobro jutro Isuse moj,
sve što danas budem
radila, govorila i trpjela
neka bude tebi na Slavu,
a za moju sreću ,
zemaljsku i nebesku!!
Amen!

26. NKG – Utorak – Misna čitanja (a)

Utorak – Misna čitanja – 26. NKG (a)
📖: Zah 8,20-23; Ps 87,1-7; Lk 9,51-56

Prvo čitanje: Zah 8, 20-23
Doći će mnogi narodi tražiti Gospodina u Jeruzalemu.

Čitanje Knjige proroka Zaharije
Ovako govori Gospodin nad Vojskama: Još će dolaziti narodi i stanovnici mnogih gradova. Stanovnici jednoga grada ići će u drugi govoreći: Hajde da idemo moliti lice Gospodnje i tražiti Gospodina nad Vojskama! Ići ću i ja! I doći će mnogi puci i moćni će narodi tražiti Gospodina nad Vojskama u Jeruzalemu i moliti lice Gospodnje.
Ovako govori Gospodin nad Vojskama: U one će dane deset ljudi od naroda svih jezika hvatati jednog Židova za skut govoreći: Idemo s vama, jer čusmo da je s vama Bog.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati

26. NKG – UTORAK – SLUŽBA ČITANJA

UTORAK – SLUŽBA ČITANJA (26. NKG)

II. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 67 (66). Blagoslovni hvalospjev

Ant. Dođite, poklonimo se Bogu, velikom Gospodaru.

Smilovao nam se Bog i blagoslovio nas, *
obasjao nas licem svojim,
da bi sva zemlja upoznala putove tvoje, *
svi puci tvoje spasenje!

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Nek se vesele i kliču narodi, †
jer sudiš pucima pravedno *
i narode vodiš na zemlji.

Neka te slave narodi, Bože, *
svi narodi neka te slave!
Zemlja plodom urodila! *
Bog nas blagoslovio, Bog naš!
Bog nas blagoslovio! *
Neka ga štuju svi krajevi svjetski!

Ant. Dođite, poklonimo se Bogu, velikom Gospodaru. Nastavi čitati