Ponedjeljak – Večernja molitva – 31. NKG

ponedjeljak-vecernja-molitva-31-nkg-cPonedjeljak – Večernja molitva – 31. NKG 

Gospodine moj i Bože moj!!!!
Hvala ti na životu koji si mi dao,
hvala Ti za svaki novi dan,
hvala Ti za ljubav koju mi bezgranično daješ
Hvala Ti Gospodine za sve moje radosti i sreće,
hvala Ti i za sve moje tuge i boli.
Hvala Ti za osjećaj usamljenosti koji me
približava Tebi.
Hvala Ti moj Gospodine na Tvom velikom milosrđu, Nastavi čitati

Oglasi

PONEDJELJAK – VEČERNJA (31. NKG)

PONEDJELJAK – VEČERNJA (31. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče neba bezmjerni,
Što svijet od smetnje štiteći
Od voda vode rastavljaš,
Ko među svod im postavljaš.

Ti stalna daješ sjedišta
Nebeskim, zemnim vodama,
Da vlaga žegu ublaži
I žega zemlje ne cijepa.

U duše naše, Bože blag,
Ti trajnu milost ulijevaj,
Da novom varkom u zlo nas
Ne surva stari pakosnik.

Prosvijetli vjerom razum naš,
I sjaj nam njezin očuvaj,
Da ona varke rasprši,
Nje nigda laž ne potamni.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (31. NKG)

PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (31. NKG)

III. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

PONEDJELJAK – JUTARNJA (31. NKG)

PONEDJELJAK – JUTARNJA (31. NKG)

III. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu

Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

Ant. Pred lice Gospodnje stupimo s hvalama.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja.

Četrdeset mi ljeta dodijavao naraštaj onaj, †
pa rekoh: Narod su nestalna srca, *
i ne proniču moje putove. *
Tako se zakleh u svom gnjevu: *
Nikad neće ući u moj počinak!«

Slava Ocu i Sinu * i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova. Amen.

Ant. Pred lice Gospodnje stupimo s hvalama. Nastavi čitati

Ponedjeljak – Jutarnja molitva – 31. NKG

jutarnja molitvaPonedjeljak – 28. NKG (B) – Jutarnja molitva
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Gospodine, ja sam radostan ovo jutro. Sa svecima nebeskim kličem ti! Bože, svjetlosti, kličem ti! Bože slave, kličem ti! Bože, moja radosti, kličem ti! Amen. Aleluja!

Ljubim te, Božemoj, svimsvojimsrcemidušom, višenegosvedrugo na svijetu, jer ti si dostojansvakeljubavi: i raditebeljubimsvogabližnjegakao sama sebe. O, Bože, užežiognjemsvojeljubavimojesrce.
Zdravo, Marijo…

Pomolimo se: Milost svoju, molimo te, Gospodine, ulij u duše naše, da mi, koji smo po anđelovu navještenju spoznali utjelovljenje Krista, Sina tvoga, po muci njegovoj i križu, k slavi uskrsnuća privedeni budemo. Po Kristu, Gospodinu našemu. Amen.

31. NKG – Ponedjeljak – Misna čitanja (a)

XXXI. TJEDAN KROZ GODINU | PONEDJELJAK
31. NKG (a) | Svagdan
Misna čitanja
📖: Rim 11,29-36; Ps 69,30-31.33-34.36-37; Lk 14,12-14

Prvo čitanje: Rim 11, 29-36
Bog je sve – i pogane i Židove – zatvorio u neposlušnost da se svima smiluje.

Čitanje Poslanice svetoga Pavla apostola Rimljanima
Braćo! Neopozivi su dari i poziv Božji!
Doista, kao što vi nekoć bijaste neposlušni Bogu, a sada po njihovoj neposlušnosti zadobiste milosrđe tako i oni sada po milosrđu vama iskazanu postadoše neposlušni da i oni sada zadobiju milosrđe. Jer Bog je sve zatvorio u neposlušnost da se svima smiluje.
O dubino bogatstva,
i mudrosti, i spoznanja Božjega!
Kako li su nedokučivi sudovi
i neistraživi putovi njegovi!
Doista, tko spozna misao Gospodnju,
tko li mu bî savjetnikom?
Ili: tko ga darom preteče
da bi mu se uzvratiti moralo?
Jer sve je od njega
i po njemu
i za njega!
Njemu slava u vjekove! Amen.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati