32. NKG – Nedjelja – Večernja molitva

Nedjelja – Večernja molitva – 32. NKG

Klanjam Ti se, Bože moj i ljubim Te svim srcem.
Zahvaljujem Ti što si me stvorio, pozvao me svojoj svetoj vjeri i očuvao ovoga dana.
Oprosti mi što sam danas sagriješio, a primi što sam dobra učinio.
Bdij nada mnom kada budem spavao.
Čuvaj me od svake opasnosti.
Tvoja milost neka bude uvijek sa mnom i sa svima koji su mi dragi.
Amen. Nastavi čitati

Oglasi

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (32. NKG)

NEDJELJA – 2. VEČERNJA (32. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O dobri Stvorče svjetlosti,
Što daješ svjetlo svagdanje,
Što stvarat svijet započinješ
Stvorenjem svjetla prvoga.

I danom zoveš časove Nastavi čitati

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (32. NKG)

nedjelja-srednji-cas-32-nkg

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (32. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže. Nastavi čitati

Nedjelja – Jutarnja molitva – 32. NKG

Molitva (10)HVALJEN ISUS I MARIJA I BLAGOSLOVLJEN VAM SVIMA I OVAJ DAN ZELIM OD ♥!!!

Gospodine Isuse, ništa ne tražim od Tebe, samo želim da me i sada povedeš onima kojima sam sada najpotrebnija. Pošalji ih na moj put da ih susretnem, da im pomognem, da se za njih pomolim. Želim biti Tvoj Šimun Cirenac,  želim pomagati drugima nositi njihove križeve jer znam da ima mnogo onih čiji su križevi teži od mojega. Ljubim Te Isuse svim srcem svojim i daj da i ja budem ona po kojoj će se prepoznati djela Tvoje božanske ljubavi.
Amen.

NEDJELJA – JUTARNJA (32. NKG)

nedjelja-jutarnja-32-nkgNEDJELJA – JUTARNJA (32. NKG)

IV. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu, aleluja.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove.

Uđite s hvalama na vrata njegova, †
u dvore njegove s hvalospjevom, *
hvalite ga, ime mu blagoslivljajte! Nastavi čitati

Nedjelja – Jutarnja molitva – 32. NKG

nedjelja-jutarnja-molitva-31-nkg-cNedjelja – Jutarnja molitva – 31. NKG (C)

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

DOBRO TI JUTRO MOJ ISUSE

Evo mene opet moj Isuse
da Ti se i sada predam dušom i tijelom.
Da Ti zahvalim za lijepo prospavanu noć
i da Te zamolim da nas sve i sada blagosloviš
i sve osobe koje ćemo sresti danas
za koje ćemo Te moliti
koje će nam doći i kojima ćemo ići.
Hvala Ti Isuse za sve što i sada činiš
za mene, za moje najmilije, za sve osobe koje su na našoj stranici,

Budi nam svima blizu,molim Te.
Amen.

Nastavi čitati

32. NKG – Nedjelja – Misna čitanja (A)

XXXII. TJEDAN KROZ GODINU | NEDJELJA
32. NKG
Misna čitanja

📖: Mudr 6,12-16; Ps 63,2-8; 1Sol 4,13-18; Mt 25,1-13

Prvo čitanje: Mudr 6, 12-16
Mudrost nalaze oni koji je traže.

Čitanje Knjige Mudrosti
Mudrost je sjajna i ona ne tamni: lako je vide koji je ljube i nalaze je oni koji je traže. Ona pretječe sve koji je žude i prva im se pokazuje. Tko zorom rani njoj, taj se ne muči: nalazi je gdje sjedi kraj vrata njegovih. Jer je i sama misao na nju mudrost savršena, a tko radi nje bdi, brzo je bezbrižan. Ona hodi naokolo i traži sebi dostojne; i pojavljuje im se dobrohotno na stazama i ususret im dolazi u svakoj misli.
Riječ Gospodnja.
Nastavi čitati

32. NKG – NEDJELJA – SLUŽBA ČITANJA

XXXII. TJEDAN KROZ GODINU | NEDJELJA
32. NKG |
SLUŽBA ČITANJA

IV tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 95 (94). Poziv na Božju hvalu
Bodrite jedni druge dan za danom dok još odjekuje ono ‘danas’ (Heb 3, 13).

(Umjesto Ps 95 (94) može se uzeti i Psalam 100 (99) ili Psalam 67 (66) ili Psalam 24 (23))

Antifona Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu.

Dođite, kličimo Gospodinu, *
uzvikujmo Hridi, Spasitelju svome!
Pred lice mu stupimo s hvalama, *
kličimo mu u pjesmama!

Jer Gospodin je Bog velik, *
Kralj velik nad svim bogovima.
U njegovoj su ruci zemaljske dubine, *
njegovi su vrhunci planina.
Njegovo je more, on ga je stvorio, *
i kopno koje načiniše ruke njegove:

Dođite, prignimo koljena i padnimo nice, *
poklonimo se Gospodinu koji nas stvori!
Jer on je Bog naš, *
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.

O da danas glas mu poslušate: †
»Ne budite srca tvrda kao u Meribi, *
kao u dan Mase u pustinji
gdje me iskušavahu očevi vaši, *
iskušavahu, premda vidješe djela moja.

Četrdeset mi ljeta dodijavao naraštaj onaj, †
pa rekoh: Narod su nestalna srca, *
i ne proniču moje putove.
Tako se zakleh u svom gnjevu: *
Nikad neće ući u moj počinak!«

Antifona Narode Gospodnji i ovce paše njegove, dođite, poklonimo se njemu.
Nastavi čitati