32. NKG – Ponedjeljak – Večernja molitva

ponedjeljak-vecernja-molitva-32-nkg-c

XXXII. TJEDAN KROZ GODINU | PONEDJELJAK
32. NKG | Svagdan
Večernja molitva

Završio je tvoj dan!
Vratila si se kući!
Poslao sam mjesec i zvijezde da ti noć učine najljepšom što može biti,.
Da te podsjeti na moju ljubav prema tebi.
Sigurno ćeš mi sada reći “hvala” i “laku noć”
Čujes li?
Na žalost, već si zaspala….
Laku noć! Dobro spavaj! Nastavi čitati

Oglasi

32. NKG – PONEDJELJAK – VEČERNJA

XXXII. TJEDAN KROZ GODINU | PONEDJELJAK
32. NKG | Svagdan
VEČERNJA
IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

HIMAN

O Stvorče neba bezmjerni,
Što svijet od smetnje štiteći
Od voda vode rastavljaš,
Ko među svod im postavljaš.

Ti stalna daješ sjedišta
Nebeskim, zemnim vodama,
Da vlaga žegu ublaži
I žega zemlje ne cijepa.

U duše naše, Bože blag,
Ti trajnu milost ulijevaj,
Da novom varkom u zlo nas
Ne surva stari pakosnik.

Prosvijetli vjerom razum naš,
I sjaj nam njezin očuvaj,
Da ona varke rasprši,
Nje nigda laž ne potamni.

Podijeli, Oče milostiv,
I Sine jednak Ocu svom,
Što s njim i s Duhom Presvetim
U kraju vladaš vječitom. Amen. Nastavi čitati

NEDJELJA – SREDNJI ČAS (33. NKG)

nedjelja-srednji-cas-33-nkgNEDJELJA – SREDNJI ČAS (33. NKG)

R. Bože u pomoć mi priteci.
O. Gospodine pohiti da mi pomogneš

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas
O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni! Nastavi čitati

PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (32. NKG)

PONEDJELJAK – SREDNJI ČAS (32. NKG)

IV. tjedan Psaltira

R. Bože, u pomoć mi priteci.
O. Gospodine, pohiti da mi pomogneš.

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, tako i sada i vazda i u vijeke vjekova. Amen. Aleluja

Treći čas

HIMAN

O Duše, koji s Ocem si
I Sinom Gospod jedini,
Nastani blag se u nama
I duše naše napuni!

Naš um i srce, jezik nam
Nek svom te moći uzdiže,
Nek plamti ljubav ognjena
I žar nam bližnje užiže.

Daj Oca da upoznamo
I Krista, Sina njegova,
I u te, Duha njihova,
Da vjerujemo sveudilj. Amen. Nastavi čitati

PONEDJELJAK – JUTARNJA (32. NKG)

PONEDJELJAK – JUTARNJA (32. NKG)

IV. tjedan Psaltira

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Kličimo Gospodinu i pjesmama mu pjevajmo.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem!

Znajte da je Gospodin Bog: †
on nas stvori, i mi smo njegovi, *
njegov smo narod i ovce paše njegove.

Uđite s hvalama na vrata njegova, †
u dvore njegove s hvalospjevom, *
hvalite ga, ime mu blagoslivljajte!

Jer dobar je Gospodin, †
dovijeka je ljubav njegova, *
od koljena do koljena vjernost njegova. Nastavi čitati

Ponedjeljak – Jutarnja molitva – 32. NKG

Jutarnja molitvaSlava Ocu i Sinu i Duhu svetome dobro i radosno jutro od srca želim .Tu sam Gospodine imenom si me zazvao ja sam Tvoja želim Ti služiti i ići za Tvojim sv. stopama .Želim te slaviti i hvaliti sada i uvijeke . Želim Ti se zahvaliti što sam zdrava što sam svjesna Tvoje prevelike ljubavi kojom me iz dana u dan činiš boljom i vrijednijom .Gospodine Blago moga života da Tebe nema moj bi život bio prazan i ništavan i stoga hvala Ti. Hvala Ti što si me iz ništavila vrati u bivstvovanje .Privijaš me na rame svoje tješiš i opominješ i slobodno mogu reći da se osjećam kao dijete u naručju svoga Oca . Sigurna sam u Tvojoj prisutnosti i ne želim da se udaljim ni milimetra . Pojaviše se Gospodine kradljivci ovog vremena i žele da mi skinu teret križa ali ja ga ne dam to je moj križ i Tvoja sveta veza kojom si me vezao za Tvoju prisutnost ..Govore mi kako ne treba nositi križ kako netreba patiti i trpjeti u ovom vremenu , znam Gospodine da samo po križu i patnji mogu osjetiti svu ljubav i dobrotu svu radost i postojanost Tvoju. Zato ako mi skinu teret križa ako mi ga ukradi ja ne ču više imati zašta živjeti zašto trpjeti moj život bi bio bez cilja pust i prazan . O Gospodine nedam svoj križ želim ga i dalje nosit na slavu Tebi ljubljeni moj Odkupitelju i neka bude težak i neka pritišće i steže samo preko križa mogu osjetiti silnu ljubav i dobrotu Tvoju u križu je ljubav spasenje u križu je život .Sluga sam beskorisini Bože moj a Ti si mi dao razloga za život .

Nevenka

PONEDJELJAK – SLUŽBA ČITANJA (32. NKG)

ponedjeljak-sluzba-citanja-32-nkgPONEDJELJAK – SLUŽBA ČITANJA (32. NKG)

POZIVNIK

R. Otvori, Gospodine, usne moje.
O. I usta će moja navješćivati hvalu tvoju.

Ps 100 (99). Poziv na Božju hvalu

Ant. Kličimo Gospodinu i pjesmama mu pjevajmo.

Kliči Gospodinu, sva zemljo! *
Služite Gospodinu u veselju!
Pred lice mu dođite *
s radosnim klicanjem! Nastavi čitati