32. NKG – Ponedjeljak – Večernja molitva

ponedjeljak-vecernja-molitva-32-nkg-c

XXXII. TJEDAN KROZ GODINU | PONEDJELJAK
32. NKG | Svagdan
Večernja molitva

Završio je tvoj dan!
Vratila si se kući!
Poslao sam mjesec i zvijezde da ti noć učine najljepšom što može biti,.
Da te podsjeti na moju ljubav prema tebi.
Sigurno ćeš mi sada reći “hvala” i “laku noć”
Čujes li?
Na žalost, već si zaspala….
Laku noć! Dobro spavaj!
A ja ću bdjeti nad tobom!
I jednom kad zaželis saznati tko sam,
Pogledaj potok, osluhni mu žubor i pjev ptice,
Pomiriši pupoljak što tek se otvara,
Domahni treperavoj zvijezdi,
Osmijehni se dječaku što čeka
I starcu što prebire davne uspomene….

Jer ja sam LJUBAV i lijek
Protiv svih zala što ti duh uznemiruju;
JA SAM ISUS!

(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)

Oglasi