17. NKG – PETAK – JUTARNJA MOLITVA

XVII.  TJEDAN KROZ GODINU – PETAK
17. NKG – Svagdan ili: Bl. Augustin Kažotić, biskup

JUTARNJA MOLITVA

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞
“Tebi ću se moliti, o Bože, ujutro ćeš moj glas uslišati.” Ps 5, 3

I što još reći u ovo jutro Božje milosti tu je sve već rečeno ,

Osim veličati Gospodina .

O Gospodine kako je Tvoja Duša jaka i čista Ti Kraljevska Dušo najsvetija među svima neka Tvoja sveta Ljubav dotakne sve duše koje teturaju u traženju i daj im da živo osjete Tvoju prisutnos . Ljubljeni moj Gospodine najponiznije se kajem za sve propuste koje sam ućinila , za sve riječi kojima sam uvrijedila Tvoju dobrotu , i za sve one radnje koje nisu bile na slavu Tebi Ljubavi .

I da želim dobro i blagoslovljeno jutro svim ljudima svakoj biljci i svakom živom biću koje boravi pod ovim plavetnim svodom nebeskim .

Nevenka

Gospodine, daj mi sunca, cvijet, smiješak, oči djeteta. Gospodine, daj mi radosti.“
❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen.❤
✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

Komentiraj