30. NKG – JUTARNJA MOLITVA – e

Nedjelja – Jutarnja molitva -30. NKG (C)XXX. TJEDAN KROZ GODINU – ČETVRTAK
30. NKG – Svagdan 

JUTARNJA MOLITVA

✞ U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen ✞

DOBRO TI JUTRO MOJ ISUSE !!!

Hvala Ti Isuse i za ovo jutro.
Hvala Ti za sve što pripremaš za mene.
Blagoslovi sada mene i sve moje najmilije.
Blagoslovi svu bracu i sestre ovoge stranice
Blagoslovi sve ljude svijeta i sve sto si stvorio.
Sve je Tvoje i sve sto imamo od Tebe je.
Hvala Ti Isuse sto mi dajes novu snagu.
Hvala Ti Isuse za ljubav koju uvijek iznova
uljevas u moje srce kada primjetis da je ponestaje.
Hvala Ti Isuse sto postojim i sto me ljubis
bas takovu kakova jesam,jer Ti me jedini poznajes.
Ljubim Te ISUSE i blagoslivljam u sve dane zivota
svoga.Prati me i danas u svemu i blagoslovi sav
moj trud i sve sto cu popiti i pojesti.
Blagoslovi svaku osobu koju Ti predajem
u molitvi i svaku osobu koju cu susresti.
Ne napuštaj nas nikada. Amen.

❤ Blagoslovio nas Gospodin i sačuvao nas od svakog zla i uveo nas u život vječni. Amen. ✞