01. DOŠ – VEČERNJA MOLITVA – g

I. TJEDAN DOŠAŠĆA – SUBOTA
01. DOŠ – Sv. Franjo Ksaverski, prezbiter
Spomendan

VEČERNJA MOLITVA

Kad otvorim sve registre beskrajne tužaljke, još sam žalosniji.
Crne misli još više pritišću moju glavu.
Moram živjeti DANAS.
Prošlost moram “zatvoriti”.
Od nje se ništa ne može izmijeniti.
Trebam samo ostaviti otvoren prozorčić lijepih sjećanja, a ne zabrinut čekati jutro.

Što imam DANAS u rukama?
Zdravlje.
Sunce na nebu.
Jelo i piće.
Dijete koje mi se smiješi.
Cvijet kod kuće.
Možda tražim sreću predaleko.
A s njom je kao s naočalama.
Ne vidim ih, a sjede mi na nosu.
Tako blizu!

Gospodine, dovoljno mi je!
Imam dva oka dragocjenija od dijamanata, i usta da zviždim, i zdravlje koje ne mogu ničim platiti.
Gospodine, dovoljno mi je!
Imam sunce na nebu i krov nad glavom.
Posao u rukama, prostrt stol i ljude da ih volim.
Gospodine, Dovoljno mi je!
LAKA VAM I BLAGOSLOVLJENA NOĆ
(Ako ne stigneš moliti iz molitvenika, izmoli: Oče naš, Anđele čuvaru ili koju od dragih molitvi. Na početku i na kraju molitve se prekriži! Zahvali se Bogu za današnji dan.)

Komentiraj