Ivanovo svjedočanstvo

Ivanovo svjedočanstvo

pozdrav svima,zovem se Ivan, imam 18 godina i treniram nogomet…

svjedocanstvo pocinje ovako:

kao klinac Bog me nije zanimao,bilo me je briga dok su mi prijatelji tu,nisam isao u crkvu,izbjegavao sam Boga i sve sto je povezano sa njim..bio je jos jedan tipicni dan,skola,trening,drustvo i spavanje,poslije skole sam otisao na trening i trenirao sa svojim deckima,dok mi nije odjednom puko zglob na nozi,trener mi je stavio obloge i odvezao u bolnicu te javio mojima doma sta je bilo… Nastavi čitati “Ivanovo svjedočanstvo”

Litanije za neprijatelje

Litanije za neprijatelje

(za privatnu upotrebu)
Gospodine smiluj se
Kriste smiluj se
Gospodine smiluj se
Kriste čuj nas
Kriste usliši nas
Oče nebeski Bože smiluj nam se
Sine otkupitelju svijeta Bože smiluj nam se
Duše Sv.BOže smiluj nam se
Sv.Trojstvo Bože smiluj nam se

Blagoslovi sve naše neprijatelje ISUSE MOLIMO TE USLIŠI NAS
Blagoslovi misli naših neprijatelja ISUSE MOLIMO TE USLIŠI NAS Nastavi čitati “Litanije za neprijatelje”