02. VAZ – PETAK – VEČERNJA MOLITVA

Petak – Večernja molitva – 02. VAZ

Isuse ja ti velim laku noć
Jer na spavanje treba se poć.

Isuse ne zaboravi
Da volim te ja
I zaboraviti neću
Te nikada.

Hvala ti Isuse moj
Što si ovaj dan
Učinio lijepim,i nadam se
Da te ova molitva čini
Sretnim.
Isuse ja te volim
I za tebe se molim. ♥ Nastavi čitati “02. VAZ – PETAK – VEČERNJA MOLITVA”

02. VAZ – MISNA ČITANJA – f

Petak – Misna čitanja – 02. VAZ
📖: Dj 5,34-42; Ps 27,1.4.13-14; Iv 6,1-15

Prvo čitanje: Dj 5, 34-42

Odu radosni što bijahu dostojni podnijeti pogrde za ime Isusovo.

Čitanje Djela apostolskih
U one dane: Ustade u Vijeću neki farizej imenom Gamaliel, zakonoznanac, kojega je poštovao sav narod. On zapovjedi da ljude načas izvedu pa će vijećnicima: »Izraelci, dobro promislite što ćete s tim ljudima. Ta prije nekog vremena podiže se Teuda tvrdeći da je netko i uza nj prista ioko četiri stotine ljudi. Bi smaknut i sve mu se pristaše razbjegoše i netragom ih nesta. Nakon toga se u dane popisa podiže Juda Galilejac i odvuče narod za sobom. I on propade i sve mu se pristaše raspršiše. I sad evo kanite se, velim vam, tih ljudi i otpustite ih. Jer ako je taj naum ili to djelo od ljudi, propast će; ako li je pak od Boga, nećete ga moći uništiti — da se i s Bogom u ratu ne nađete.« Poslušaju ga pa dozovu apostole, išibaju ih, zapovjede im da ne govore u ime Isusovo pa ih otpuste. Oni pak odu ispred Vijeća radosni što bijahu dostojni podnijeti pogrde za Ime. I svaki su dan u Hramu i po kućama neprestance učili i navješćivali Krista, Isusa.
Riječ Gospodnja. Nastavi čitati “02. VAZ – MISNA ČITANJA – f”

02. VAZ – JUTARNJA MOLITVA – f

II. VAZMENI TJEDAN – PETAK
02. VAZ- Svagdan

JUTARNJA MOLITVA

Gospodine Isuse dobro Ti jutro koje
je započelo okupano kapima proljetne
kiše. Isuse, svakoga dana držiš me u
svojoj ruci kao svoje dragocjeno blago,
a ja ništa drugo ne želim nego biti Tvoja
svojina. Moja je radost što pripadam
Tebi a Tvoja milost da sam te pronašla.
Čim želim i tražim nešto drugo, gubim se
i padam u očaj jer tamo nema Tebe.
Daj da se svaki dan čvrsto držim za Tebe,
moj Isuse, a posebno u danima koji mi
budu teški i nrezumljivi, kada gubim mir
u srcu i snagu kojom me hrabriš. Amen.